Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:43:07 GMT

رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی در دیر تداوم دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۹۸۳

رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی در دیر تداوم دارد

یونس باربرز ظهر شنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی و توزیع بسته‌های معیشتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه بسیج سازندگی، اظهار داشت: خیراندیشی و نیک اندیشی مردم شهرستان دیر زبانزد خاص و عام است.

فرماندار شهرستان دیر افزود: رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی جلوه‌ای از اقدامات بزرگ و نمایش عظیم مردم شهرستان دیر از آغاز ماه رمضان تا امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۹ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است، ادامه داد: از این تعداد چهار هزار بسته توسط خیرین و هزار و ۸۰۰ بسته توسط سپاه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

باربرز افزود: دو هزار و ۵۰۰ بسته دیگر نیز به همت کمیته امداد بین مددجویان آنها و هزار و ۵۰۰ بسته دیگر نیز توسط بهزیستی بین افراد تحت پوشش توزیع شد.

وی یادآور شد: اقدامات خیرین شهرستان دیر از آماری که ما اعلام کرده‌ایم بسیار بیشتر است.

وی گفت: در هفته کار و کارگر هم تعداد ۴۰۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزارتومانی به کمک شرکت‌های مستقر در شهرستان دیر به همه پاکبانان پنج شهر شهرستان اهدا کردیم.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: با کمک خیرین، کمیته امداد، موکب بیت الزهرا (س) با جذب ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تعداد ۴۰۰ منبع ذخیره آب برای روستاییان تهیه شده که هفته آینده توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر با تبریک دهه بسیج سازندگی گفت: هویت بسیج سازندگی بها دادن به اقشار نیازمند است.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: در شهرستان دیر شاهد خدمات ارزشمند بسیج سازندگی هستیم که نمونه آن توزیع هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی از ابتدای ماه رمضان تاکنون توسط گروه‌های جهادی شامل برنج، مرغ، روغن و شکر بین نیازمندان است.

وی یادآور شد: ساخت ۶۰ واحد مددجویی کمیته امداد و ۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و گان در ایام کرونا گوشه‌ای از اقدامات گروه‌های جهادی است.

کد خبر 5489705

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر کمک معیشتی خانوار بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد گروههای جهادی خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گردشگری ایلام بسیج سازندگی شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت