Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری فرانسه آنها می‌گویند که رئیس‌جمهوری چین، آخرین رهبر جهانی است که مسکو به سخنانش گوش می‌دهد.

پنج همسر سربازان اوکراینی و یک پدر در یک کنفرانس مطبوعاتی در کی‌یف، در یک درخواست ناامیدکننده دیگر برای کمک به سربازانی که در تونل‌های زیرزمینی کارخانه عظیمی که برای هفته‌ها توسط نیروهای روسی محاصره شده، گیر کرده‌اند، دست به دامن چینی‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاور ویچنیاک، پدر یکی از سربازان گرفتار شده، گفت: «تنها یک مرد در جهان باقی مانده است که می‌توانیم از او چنین درخواستی داشته باشیم و آن رهبر چین است. چین تأثیر زیادی بر روسیه و شخص ولادیمیر رئیس‌جمهوری روسیه پوتین دارد. ما از او می‌خواهیم که مداخله کند.»

قدرت‌های غربی و اوکراین بارها از چین خواسته‌اند که حمله روسیه به اوکراین را محکوم کند، در حالی که پکن که روابط خوبی با مسکو دارد، سعی کرده موضع بی‌طرفی را حفظ کند.

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین

ناتالیا زریتسکا، همسر یکی از سربازان گرفتار شده نیز از چین کمک خواست. او گفت: «هنوز فردی در این دنیا وجود دارد که پوتین در تلاش است به او نه نگوید. ما مطمئن هستیم که چین، قوی و نجیب، قادر است تصمیمات دشواری را به نام خیر اتخاذ کند.»

کد خبر 676454 برچسب‌ها روسیه - اوکراین روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه چین اوکراین جنگ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه اوکراین روسیه ولادیمیر پوتین روسیه چین اوکراین جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد

مسکو امروز (جمعه) دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، وزیر سابق دارایی و رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت‌تعقیب خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، روسیه امروز «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این افراد به دلیل نقض موارد نامشخصی از قوانین جنایی روسیه بر فهرست افراد تحت تعقیب این کشور قرار گرفتند.

کمیته تحقیقات روسیه در ماه ژانویه اشلاپاک و کوبیف را به صورت غیابی به تامین مالی حملات تهاجمی کی‌یف علیه منطقه دونباس متهم کرد.

لیتویننکو نیز که در گذشته ریاست اداره اطلاعات خارجی اوکراین را بر عهده داشت، در اواخر ماه مارس به جایگاه کنونی خود منصوب شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد