Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، ساعت ۱۱ امروز یک مورد آتش سوزی در علف های خشک پشت بیمارستان بزرگ دزفول به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ستاد فرماندهی عملیات، آتش نشانان سه ایستگاه عملیاتی شماره یک، سه و پنج، خودروی حمل آب سازمان موتوری شهرداری و آتش نشانی پایگاه چهارم شکاری را به محل گزارش شده اعزام و اقدام به مهار آتش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اله بهشتی فرد با بیان اینکه دلیل وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است افزود: افزون بر  پنج هکتار از علف‌های هرز و خشک منطقه پشت ساختمان بیمارستان ( اراضی در تملک بیمارستان ) طعمه آتش شد که با حضور آتش نشانان‌ در محل کنترل و خاموش شد.

وی ادامه داد: این آتش سوزی پس از سه ساعت با تلاش ۱۳ آتش نشان خاموش شد ولی به دلیل وزش باد، بیش از ۱۰۰ اصله انواع درخت محلی طعمه آتش شد.

وی افزود: هیچ گونه خسارتی به ساختمان بیمارستان وارد نشده و آتش در فضای بیرون از ساختمان بوده که در کنترل آتش نشانان قرار گرفت.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی دزفول آتش نشانی آتش سوزی دزفول خوزستان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز

هادی عیدی پور با اعلام وقوع این حادثه در خیابان حضرتی و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن عنوان کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلا فاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین