Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@03:11:08 GMT

بهره‌برداری از مترو در دهه فجر امسال

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۰۲۱۴

بهره‌برداری از مترو در دهه فجر امسال

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: متروی شهر جدید پرند دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری در بازدید از شهر جدید پرند و روند تکمیل زیرساخت‌های آن اعلام‌کرد: یک سری کمبودها و کسری‌ها در شهر جدید پرند وجود دارد که شامل واحدهای مسکونی مهر باقی‌مانده و همچنین اجرا و تکمیل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده در مشارکت با سازندگان بخش خصوصی و همچنین شهروندان، ظرفیت‌های منطقه پرند مورد استفاده قرار بگیرد و به سمت مطلوب پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید تصریح‌کرد: در مجموعه دولت این اراده وجود دارد تا تعهدات پیشین مسکن مهر انجام شود، همچنین با احیای فرصت‌های کنونی شهر جدید پرند برای ارتقای سطح کیفیت و بهبود زندگی شهروندان گام مؤثری برداشته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره این مطلب که شرکت عمران با فروش اراضی باید تأمین مالی تکمیل زیرساخت‌های شهر را انجام بدهد، گفت: بازدید با هدف پاسخ به دستور وزیر راه و شهرسازی و ارائه برنامه برای رفع مشکلات و کمبودهای شهرهای جدید انجام شد.

وی گفت: با هماهنگی که در دولت انجام شد درصدد هستیم تا منابع مورد نیاز برای رفع کمبودها و مشکلات مردم را تأمین کنیم.

جعفری با تاکید بر اینکه شهر جدید پرند ظرفیت‌های فراوانی برای رفع کمبودها دارد، اعلام‌کرد: شرکت عمران شهرهای جدید متولی مدیریت زمین در منطقه پرند است و با توجه به اینکه سرمایه اراضی در شهر پرند وجود دارد با ایجاد ارزش افزوده در اراضی می‌توان منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تأمین کرد.

وی توضیح داد: به عنوان نمونه یکی از پروژه‌هایی که در پرند نیازمند تخصیص اعتبار است متروی پرند بوده که با همکاری و هماهنگی با استانداری تهران و معاونت عمرانی استانداری ظرفیت مورد نیاز برای تکمیل متروی پرند تأمین شده است.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌هایی که در خصوص تکمیل متروی پرند انجام می‌شود، هرچه سریع‌تر با استفاده از ظرفیت‌ها و امکاناتی که در خود شهر وجود دارد و با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأمین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده و پروژه‌های مترو و سایر پروژه‌های زیربنایی همچون تصفیه‌خانه‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی و مذهبی در سال جاری سرعت یابد.

جعفری گفت: منابع مالی تکمیل پروژه متروی پرند در همکاری و حمایت استانداری تأمین می‌شود. همچنین در خصوص موضوعات فنی و اجرایی پروژه متروی پرند جلسه‌ای در هفته گذشته با مجموعه پیمانکاران برگزار شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مردم بتوانند در دهه فجر امسال از این خط استفاده کنند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: علیرضا جعفری ، شرکت عمران شهرهای جدید ، شهر جدید پرند ، متروی پرند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا جعفری شرکت عمران شهرهای جدید شهر جدید پرند متروی پرند شرکت عمران شهرهای جدید مورد نیاز شهر جدید پرند متروی پرند پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است