Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر، ۲۷ مصوبه برای اجرای طرح های تامین آب شرب و جمع آوری فاضلاب به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در جلسه ای که به همین منظور در سالن اجتماعات سدکانی سیپ برگزارشد، مقرر گردید ۵۲ روستای دارای مشکل آب شرب شهرستان سردشت به پروژه ملی ۴۱ روستایی شهدای ژاله جهت استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی سال ۱۴۰۰ الحاق و در اسرع وقت نسبت به شروع عملیات اجرایی آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتمام عملیات اجرایی تامین آب شرب شهر نلاس از تصفیه خانه آب شرب شهرهای سردشت و ربط با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی در عرض  سه ماه، اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه فاضلاب شهرهای ربط و نلاس از سازمان برنامه و بودجه، تامین اعتبار به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی برای مخازن ذخیره ربط و نلاس و آغاز عملیات اجرایی آنها، پی گیری رفع نواقصات برج آبگیر شهرهای سردشت و ربط توسط آب نیرو، پی گیری اجرای مدول سوم تصفیه خانه آب سردشت و ربط و پی گیری و اجرای مخزن ۵هزار مترمکعبی شهر سردشت تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

تامین هزار متر لوله فاضلاب برای شهر ربط و سه هزار متر لوله به منظور اصلاح شبکه روستاهای شهرستان سردشت از سوی شرکت آب و فاضلاب استان، انجام اقدامات لازم به منظور تامین فشار آب مناطق بالادست شهر ربط از چشمه شهر تا احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی، تامین اعتبار لازم به منظور بازسازی چشمه آب شه میرآباد توسط شرکت آب و فاضلاب و اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه عملیات اجرایی باقیمانده شبکه فاضلاب شهر سردشت از طریق شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از دیگر مصوبات این جلسه برای شهرستان سردشت بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد مناقصه عملیات اجرایی تامین آب شرب پیرانشهر از سد سیلوه به موازات تکمیل مطالعات توسط شرکت آب و فاضلاب استان برگزار گردد.

الحاق ۴۱ روستای مشکل دار پیرانشهر به پروژه شین آباد و پسوه و آغاز عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت، تجهیز و وارد مدارشدن ۴ حلقه از ۸ حلقه چاه حفر شده، اخذ مجوز ماده ۲۳ پروژه فاضلاب شین آباد، معرفی ۲۰ روستای دارای مشکل تامین آب با نظر نماینده و فرماندار برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز، انجام اقدامات لازم برای اخذ مجوز ماده ۲۳ فاضلاب لاجان شهر، اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تقویت ایستگاه بین راهی سوغانلواز طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ظرف مدت یک ماه، مطالعه و آغاز عملیات اجرایی مخزن یک هزار مترمکعبی لاجان و تهیه پکیج تصفیه آب از سد کانی سیپ یا احداث چاه فلمن جهت تامین آب شرب شهر پیرانشهردر مدت ۱۵ روز و اجرای یکی از موارد مذکور ازجمله تصمیمات اتخاذ شده برای شهرستان پیرانشهر بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیرانشهر سردشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب آبفا شرکت مهندسی آبفای کشور شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آذربایجان غربی شرکت آب و فاضلاب عملیات اجرایی تامین آب شرب آب شرب شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است