Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: اقدامات شنیع صهیونیست ها، همچون دست و پا زدن‌های بیجای مغروقی می‌ماند که موجب زوال هرچه زودتر این جرثومۀ فساد از صحنۀ روزگار خواهد شد.

به گزارش مشرق، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای شهادت خبرنگار فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملۀ وحشیانۀ مستأجران موقت غاصب لانۀ عنکبوت به خبرنگار آزاده 'شیرین ابوعاقله'، جنایت علیه تمام بشریت، آزادی، صلح و آزادگی و به مسلخ بردن انسانیت و حریت توسط رژیمی جعلی، خون آشام و کودک‌کش است که به هیچ مرام و مسلکی پایبند نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام شنیع رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در کشتن خبرنگارِ مستقلِ مسیحی مسلک با تیر مستقیم، دقیقاً  تیر خلاصی بود بر پیکرۀ به لرزه درآمدۀ صهیون تروریسم پرور و نشان از اوج ترس و استیصال از مواجه با واقعیت‌های صحنه  به‌ویژه در این چند هفتۀ اخیر و نشان از عمق درماندگی در برابر خیزش عظیم اراده‌های پولادین و غرش غیورمردانی است که با قلب‌هایی سرشار از نور ایمان و وحدانیت علیه ظلم و ستم دجال صفتان اشغالگر قدس شوریدند.

خبر کشته شدن خبرنگار فلسطینی شیرین ابوعاقله و حمله به مراسم تشیع پیکر این سمبل راه آزادی  توسط رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که با رژیمی کودک‌کش که سخت از مقاومت مردم فلسطینی می‌هراسد و هم از خبر خبرنگاران مستقل و نیز از افکار عمومی جهان واهمه دارد؛ مواجهیم.

این جنایت شنیع و هولناک، نشان داد تروریستِ خشن ِددمنشِ صهیونِ با مجهزترین سلاح‌ها، آن چنان در مقابل سنگ نوجوانان فلسطینی دهشت‌زده و خود را بی‌پناه و درمانده یافته که مانع انعکاس واقعیت‌های صحنۀ این نبرد نابرابر و ناجوانمردانه حتی با کشتن خبرنگاران مستقل می‌شوند و موضوعاتی مانند دموکراسی و آزادی که از حنجرۀ پلیدشان بیرون می‌آید، چیزی جز دروغ و نیرنگ افکار عمومی جهان نیست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با محکومیت حملۀ ددمنشانه و وحشیانه به مراسم تشییع پیکر شهیده شیرین ابوعاقله و سکوت مرگبار کشورها و مجامع بین‌المللی و درود به روح تمامی شهدای عرصۀ خبر و شهدای گرانقدر جبهۀ بیداری و مقاومت اسلامی، ضمن محکومیت شدید این اقدام وقیحانۀ رژیم جعلی و موقت صهیون از تمامی نهادهای مدعی حقوق بشری می‌خواهد تا با موضع‌گیری صریح و قاطع علیه این گونه اقدامات غیر انسانی و ناقضِ صریح قواعد و مقررات حقوق بشری از حقوق به تاراج رفته فلسطینیان بی‌گناه و مظلوم دفاع کرده و اعلام می‌دارد؛ این گونه اقدامات شنیع، همچون دست و پا زدن‌های بیجای مغروقی می‌ماند که موجب زوال هرچه زودتر این جرثومۀ فساد از صحنۀ روزگار خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم اسرائیل مقاومت اسلامی فلسطینیان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد

یک نماینده پارلمان اندونزی امروز (شنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «جزولی جوینی» عضو پارلمان اندونزی از حزب عدالت و رفاه، بر امتناع قاطعانه کشورش از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی تنها راه عادی سازی روابط اندونزی با رژیم صهیونیستی را توقف جنایات علیه فلسطینی‌ها و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دانست.

جوینی گفت: گزارش‌های عبری مبنی بر ترویج ایده عادی‌سازی روابط میان اندونزی و رژیم اشغالگر اسرائیل، تلاش‌هایی با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی است؛ چراکه اندونزی تنها کشوری در جنوب شرق آسیا است که با عادی‌سازی موافق نیست.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای معرفی بنیامین نتانیاهو به عنوان «جنایتکار جنگی» تاکید کرد.

در همین راستا، «لالو محمد اقبال» سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی وجود هرگونه برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی نوشت: اندونزی که پر جمعیت‌ترین کشور با اکثریت مسلمان در جهان است، برای اولین بار در تاریخ، تعهد و موافقت خود را برای برقراری «روابط دیپلماتیک با اسرائیل» با هدف پیوستن به سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان