Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. تبریک می‌گویم به تیم فجرشهیدسپاسی که تیم خوبی دارد. اگر شرایط جدولی‌شان بهتر بود می‌توانستند بهتر هم بازی کنند. بازی شرایط خاصی داشت و بعد از شرایطی که بعد از دیدار با تراکتور برای ما رخ داد و ما روی اشتباه‌های داوری بازنده شدیم اکنون باید بازیکنان‌مان را ستایش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه را پیش‌بینی کردم برای تیم هوادار رخ داده و شرایط بهتری هم رخ خواهد داد

وی افزود: ما 20 دقیقه یا نیم ساعت نیمه دوم را کامل از دست دادیم. بازیکنانم با وجود مسایلی که در چند هفته گذشته داشتیم خیلی خوب کار می‌کنند و مدیران باشگاه پیگیر مطالبات بازیکنان بودند و تا حدودی این اتفاق رخ داد و امیدوارم در سه بازی آینده هم با همین قدرت پیش برویم تا رتبه خوبی در جدول لیگ داشته باشیم. ستایش می‌کنم بازیکنان خوبم را هوادار شرایط بهتری پیدا کرده است. اول فصل در چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم و همه ما را گزینه 100درصدی سقوط گذاشته بودند، اما ما شرایط‌مان هفته به هفته بهتر شد و در سه بازی آخر لیگ هم می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم تا شرایط خوبی در پایان فصل در جدول لیگ داشته باشیم.

عنایتی در مورد تعویض‌های هوادار گفت: از اول فصل گفتم یک تیم داریم اگر همین الان یازده بازیکن تیم‌مان را عوض کنیم و یازده بازیکن دیگر بیاوریم هیچ اتفاقی برای ما رخ نخواهد داد. جوانانی داریم که سال‌های آینده بیشتر از آنها خواهید شنید. بازیکنان با تجربه‌مان به طور کامل در خدمت تیم هستند و دغدغه تعویض و بازیکن نداریم. اتفاقی که در بازی فجر رخ داد این است که وقتی حریف از توپ های بلند استفاده می‌کند به مشکل بر می‌خوریم. 4 مهاجم قد بلند فجر کار ما را  با مشکل مواجه کرد و دست به تعویض زدیم تا بازیکن قدبلند بیاوریم در دفاع بگذاریم تا توپ های سوم را جمع کنیم. در نیم ساعت آخر بازی زیبایی را مشاهده نکردیم چون مدام توپ روی هوا بود.

عنایتی تصریح کرد: اگر روی ضد حملات بهتر عمل می کردیم می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم. فجر تمام تمرکزش را برای بردن گذاشته بود، اما نشد امیدوارم دوست خوبم سرآسیایی در در ادامه راه موفق شود. 

وی در مورد شکست نداشتن تیمش گفت: بزرگترین و تلخ ترین اتفاقی که برای مان رخ داد این بود که زمین مسابقه در تهران معمای عجیب و غریب شده و هیچکس هم پیگیرش نیست. می‌گویند شاید سال آینده ورزشگاه تختی هم به چرخه لیگ برسد که خیلی اتفاق خوبی است. اگر ورزشگاه شهدای شهر قدس هم خوب شود خیلی خوب است. ما در لیگ یک در ورزشگاه شهرقدس بازی می‌کردیم می‌شود از این ورزشگاه استفاده کرد. وضعیت زمین در تهران خوب نیست. دوستان کمی بیشتر احساس مسئولیت کنند. زمین ورزشگاه پاس هم برای ما فوق‌العاده بوده است. چمن خوبی داریم و از مدیریت این ورزشگاه تشکر می‌کنم که همه جوره به ما لطف داشتند و از نیم فصل دوم این ورزشگاه در اختیار ما قرار بودند.

عنایتی درمورد داشتن ورزشگاه اختصاصی گفت: آنچه مدیران باشگاه با من صحبت کردند خیلی برنامه ها دارند برای تیم هوادار مثل اینکه ورزشگاه اختصاصی داشته باشند و تیم‌های پایه هم برای مالک و مجموعه باشگاه خیلی مهم است. تاسیس تیم‌های پایه می‌تواند خیلی به ما و فوتبال ما کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عنایتی تیم فوتبال هوادار رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت