Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@16:18:10 GMT

خرید بلیط هواپیما تهران به یزد با تخفیف ویژه سایت کارناوال

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۱۵۸

خرید بلیط هواپیما تهران به یزد با تخفیف ویژه سایت کارناوال

یزد نخستین شهر ایران است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. باغ دولت آباد، یکی از باغ های جهانی ایران، در این شهر واقع شده است. بادگیرها و خانه های قدیمی یزد از شهرت خاصی در ایران برخوردارند. اگر از علاقه مندان شیرینی هستید، با سفر به یزد یکی از خوشمزه ترین خاطرات تان را خلق می کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نزدیک شدن به فصل تابستان، مسافران به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما برای یکی از پرطرفدار ترین مسیر ها یعنی تهران به یزد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران و بلیط هواپیما کیش به تهران آن هم با پایین ترین قیمت یکی از دغدغه های مسافران این دو شهر می باشد. در وبسایت کارناوال  میتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. از دیگر اطلاعاتی که مسافران به آن نیاز دارند، راهنمای سفر به شهر های مشهد، کیش و یزد است که ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفید و لازم برای سفر به این شهر ها را منتشر کنیم.

اطلاعات مهم شهر یزد

یزد نخستین شهر ایران است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. باغ دولت آباد، یکی از باغ های جهانی ایران، در این شهر واقع شده است.  بادگیرها و خانه های قدیمی یزد از شهرت خاصی در ایران برخوردارند. اگر از علاقه مندان شیرینی هستید، با سفر به یزد یکی از خوشمزه ترین خاطرات تان را خلق می کنید.

یکی از شهرهای مناسب برای پیاده گردی است و گردشی خاطره انگیز را برای تان رقم می زند. مسجد جامع یزد، بلندترین مناره های ایران را دارد و جلوه ای بی نظیر از معماری اسلامی را پیش روی تان می گذارد. آثار زیادی از زرتشتیان در خود دارد و شما را با فرهنگ این اقلیت دینی آشنا می کند. 

یکی از معدود شهرهایی است که هنوز بافت سنتی خود را حفظ کرده و شما را به سفری در تاریخ می برد. آیین نخل گردانی این شهر در محرم، شهرت جهانی دارد و گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.

برای خرید بلیط هواپیما تهران به یزد و همچنین مشاهده تخفیف های ویژه برای این مسیر هوایی میتوانید به سایت (www.akrnaval.ir) مراجعه کنید.

یزد به سبب وجود بادگیرهای بی شمار، به شهر بادگیرها شهرت دارد. وجود حسینیه های بزرگ و مجهز و سبک سینه زنی و نوحه خوانی خاص و شکوه مراسم نخل برداری در روز عاشورا باعث شده تا در دهه پنجاه، محمدتقی فلسفی، یکی از سخنرانان مشهور کشورمان، لقب حسینیه ایران را به این شهر دهد. قدیمی ترین نخل ایران که در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در شهر گردانده می شود، در یزد قرار دارد. یزد تنها شهر ایران است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. یزدی ها در 24 سال متوالی مقام نخست پذیرش در کنکور سراسری کشور را به خود اختصاص دادند. خواجه نظام الملک طوسی در قرن پنجم هجری به یزد لقب دارالعباده را داده است. گفته می شود که نخستین بانک جهان در یزد تاسیس شده و به شکل یک صندوق امانات بوده است. رشته های پزشکی و به ویژه متخصصین درمان ناباروری در این شهر فعالیت قابل توجهی دارند و به همین سبب یزد به قطب پزشکی ایران شهرت یافته است.  تردد زیاد دوچرخه در کوچه پس کوچه ها و خیابان های یزد نیز عاملی بوده که لقب شهر دوچرخه‌ها را به آن بدهد. اطلاعات مهم شهر مشهد

شهر مشهد در منطقه مرزی بین شمال و جنوب استان خراسان قرار گرفته است و تداخل جبهه های مختلف آب و هوایی، ویژگی های اقلیمی خاصی به آن داده است. بیشتر دشت مشهد-نیشابور اقلیمی سرد و خشک دارد، بخشی از دشت مشهد-قوچان نیمه خشک است و قسمتی دیگر از بلندترین ارتفاعات رشته کوه های بینالود و هزار مسجد سرد و مرطوب هستند. این عوامل باعث می شود مشهد آب و هوایی متغیر داشته باشد؛ اما در مجموع معتدل و متمایل به سرد و خشک است. رودخانه مهم مشهد کشف رود است و آب این شهر از چشمه، قنات و چاه های عمیق و نیمه عمیق تامین می شود. میزان بارندگی سالانه مشهد نیز به 253 میلی متر می رسد.

با کلیک بر روی این لینک (بلیط هواپیما مشهد به تهران) میتوانید با قیمت ویژه پرواز مشهد تهران را خریداری کنید.

از جمله آداب و رسوم بسیار مشهور و معروف مردم مشهد می توان به مراسم های معمول ایام عزاداری در حرم امام رضا مانند برپایی تکیه های عزا، دادن نذری و عزاداری های ویژه خادمان حرم اشاره کرد. 

سفر بدون گشت و گذار در بازارهای محلی شهر و خرید سوغات و صنایع دستی آن تکمیل نمی شود. سفر به مشهد از قدیم بدون آوردن تحفه از این دیار، کامل نیست و به طور معمول تمام اهالی خانواده در انتظار هستند تا مسافر برای شان هدیه ای از مشهد بیاورد. از جمله سوغاتی های شهر مشهد میتوان به: انگشتر فیروزه و عقیق، ادویه هفت قلم، دیگ های سنگی و ارغوان بافی اشاره کرد.

اطلاعات مهم کیش

پایه های اقتصاد کیش بر روی صنعت گردشگری استوار است و بخش مهمی از درآمد این جزیره از این صنعت به دست می آید. وجود امکانات اقامتی بسیار خوب، کلوپ های دریایی با انواع تفریحات آبی، جُنگ های شبانه، تفریحات هیجان انگیز، مراکز خرید با قیمت های ارزان تا گران، فضایی آرامش بخش و ... همه و همه باعث شده اند تا گردشگران زیادی به سوی این جزیره بروند. در کنار گردشگری، از مشاغل بومیان کیش می توان به صید مروارید، پرورش نخل خرما، صادرات پیاز و تنباکو اشاره کرد.

کیش آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و میانگین دمای سالانه آن به ۲۶/۶ درجه سانتیگراد می رسد. بارندگی در این جزیره بسیار کم است و  بیشتر به صورت رگبار و در زمستان رخ می دهد. برای خرید بلیط پرواز کیش به تهران، با جستجو در سایت کارناوال میتوانید با قیمت بسیار ارزان آنرا بیابید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بلیط هواپیما خرید بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir