Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون و قانونگذاران آمریکا به نگرانی خود از افزایش خودکشی بین خدمه ناو «یواس‌اس جورج واشنگتن» آمریکا اذعان کردند.

به گزارش مشرق، افزایش آمار خودکشی بین خدمه ناو هواپیمابر «یواس اس جورج واشنگتن» آمریکا موجب نگرانی پنتاگون و قانونگذاران آمریکا شده است.

 به نوشته وبگاه «استرایپس»، قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی نسبت به  خودکشی در ناو یو اس اس جورج واشنگتن و میزان آمادگی نیروی دریایی به طور کلی هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا و   مقام ارشد پنتاگون به کاستی‌ها در نحوه اسکان ملوانان اذعان کرد.

لوید آستین به یک هیئت فرعی کمیته مجلس نمایندگان  آمریکا گفت که پنتاگون منتظر نتایج دو تحقیق درباره ناو هواپیمابر جورج واشنگتن و چگونگی اسکان ملوانان در آینده پس از مرگ سه خدمه کشتی در کمتر از یک هفته است.

آستین گفت: «مطمئناً مشکلی در آنجا وجود دارد. ما باید کمی بیشتر درک کنیم که مشکل چیست و سپس باید بفهمیم که چه کاری انجام دهیم تا مطمئن شویم که در آینده با این نوع مشکلات مواجه نخواهیم شد.»

«مارسی کاپتور» نماینده ایالت اوهایو، گفت که او به شدت نگران است که سرعت کند تعمیرات کشتی باعث ایجاد وضعیت ناامید کننده برای  خدمه شده است.

کاپتور گفت: «برای صدها ملوان که  به مسکن یا ماشین دسترسی ندارند و در کشتی گیر کرده اند، این زمان واقعاً تضعیف کننده است.»

او گفت که انتظار می‌رفت کار بر تعمیر ناو  روی جورج واشنگتن  اواخر سال ۲۰۲۱ به پایان برسد، اما اکنون تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.

 آستین نیز این تاخیر را به همه‌گیری ویروس کرونا نسبت داد و گفت که تعمیر یک ناو هواپیمابر اتمی مانند جورج واشنگتن به کار بسیار بسیار پیچیده‌ای نیاز دارد.

نیروی دریایی به بیش از ۲۰۰ ملوان از ناو هواپیمابر اجازه داد تا اوایل این ماه به محل اقامت موقت در یکی دیگر از تاسیسات خدمات محلی منتقل شوند.

کاپتور و چندین قانونگذار دیگر گفتند که نگران هستند نیروی دریایی پول کافی برای بهبود روحیه یا آمادگی برای تهدید فزاینده چین ندارد.

 در مجموع، آمار خودکشی در ارتش آمریکا از آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی تا پایان سپتامبر ۲۰۲۱ از تعداد نظامیان آمریکایی که از شروع همه‌گیری ویروس کرونا در اثر ابتلا به آن مرده‌اند نیز فراتر رفت به طوریکه وبگاه «یاهو نیوز» نوشت،   در سال ۲۰۲۰ میلادی، ۷۰۱ نظامی آمریکایی دست به خودکشی زدند و  این تعداد در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۱ به ۴۷۶ نفر رسیده است.

این در حالی است که از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا ۸۸۶ نظامی این کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند. فقط در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، ۱۶۳ نظامی آمریکایی خودکشی کرده‌اند که ۷۰ نفر از آن‌ها نیروی فعال، ۵۶ نفر نیروی ذخیره و ۳۷ نفر از گارد ملی بوده‌اند.

یاهو نیوز نوشت، طبق گزارش تکان‌دهنده‌ای که تابستان امسال منتشر شده، ۳۰۱۷۷ سرباز و کهنه سرباز آمریکایی که در جنگ‌های این کشور از زمان حملات یازده سپتامبر شرکت کرده بودند در اثر خودکشی مرده‌اند. این در حالی است که در تمام جنگ‌هایی که آمریکایی‌ها از این تاریخ به راه انداخته‌اند، مجموعاً ۷۰۵۷ نظامی آمریکایی کشته شده‌اند.

پیش از این گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان داده بود که نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکایی بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ نزدیک به ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت نیروی دریایی آمریکا ارتش آمریکا نیروی دریایی ناو هواپیمابر وزارت دفاع آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ناو هواپیمابر جورج واشنگتن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند