Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:07:50 GMT

اجرای عملیات تامین آب شرب پیرانشهر از سد سیلوه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۴۷۳

اجرای عملیات تامین آب شرب پیرانشهر از سد سیلوه

لطیف خوش سیرت روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین الحاق ۴۱ روستای مشکل دار پیرانشهر به پروژه شین آباد و پسوه و آغاز عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت، تجهیز و وارد مدارشدن چهار حلقه از هشت حلقه چاه حفر شده، معرفی ۲۰ روستای دارای مشکل تامین آب با نظر نماینده و فرماندار برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز و اختصاص پنج میلیارد تومان برای تقویت ایستگاه بین راهی سوغانلو از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی مدت یک ماه از مصوبات این سفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مطالعه و آغاز عملیات اجرایی مخزن یکهزار مترمکعبی لاجان و تهیه پکیج تصفیه آب از سد کانی سیب یا احداث چاه فلمن جهت تامین آب شرب شهر پیرانشهر در مدت ۱۵ روز و اجرای یکی از آن موارد از جمله دیگر تصمیمات اتخاذ شده برای شهرستان پیرانشهر بود.

خوش سیرت اظهار کرد: همچنین در این سفر الحاق ۵۲ روستای دارای مشکل آب شرب شهرستان سردشت به پروژه ملی ۴۱ روستایی شهدای ژاله جهت استفاده ازاعتبارات محرومیت زدایی سال ۱۴۰۰ و آغاز عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: اتمام عملیات اجرایی تامین آب شرب شهر نلاس از تصفیه خانه آب شرب شهرهای سردشت و ربط با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتباراز محل اعتبارات تنش آبی در مدت سه ماه، تامین اعتبار به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی برای مخازن ذخیره ربط و نلاس و آغازعملیات اجرایی آنها، پیگیری رفع نواقص برج آبگیر شهرهای سردشت و ربط توسط آب‌نیرو، پیگیری اجرای مدول سوم تصفیه خانه آب سردشت و ربط و پیگیری و اجرای مخزن ۵ هزار مترمکعبی شهر سردشت تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه برای این  شهرستان جنوبی استان بود.

خوش سیرت گفت: تامین یکهزار متر لوله فاضلاب برای شهر ربط و سه هزار متر لوله به منظور اصلاح شبکه روستاهای شهرستان سردشت، انجام اقدامات لازم به منظور تامین فشارآب مناطق بالادست شهر ربط از چشمه شهر تا احداث مخزن ۲هزار مترمکعبی، تامین اعتبار لازم به منظور بازسازی چشمه آب شه‌میرآباد از دیگر مصوبات این جلسه برای شهرستان سردشت بود.

به گزارش ایرنا، سردشت و پیرانشهر از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی هستند.

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز(شنبه) به این ۲ شهرستان سفر کرده بود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت ارومیه پیرانشهر مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت ارومیه آذربایجان غربی سردشت ارومیه پیرانشهر مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی عملیات اجرایی آب و فاضلاب آب شرب شهر تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) با همت اداره گاز شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) خوشبختانه تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند بود، افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه متراژ خط لوله پروژه ۳۶۲۲ متر است که تاکنون این پروژه ۱۷۰۰ متر توسط پیمانکار اداره گاز اجرا شده است، افزود: با اتمام این پروژه ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) برخوردار و بیش از ۲۶۰ علمک گاز نصب خواهد شد.

وی با اتمام این پروژه مهم و بزرگ در امام زاده ابراهیم (ع) بیان کرد: حضور گردشگران و اقتصاد گردشگری برای اهالی این روستا از اهمیت بالای برخوردار خواهد شد و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای شهرستان شفت سبز و تا پایان فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6093135

دیگر خبرها

  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد