Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارتار می گوید اگر اشتباهات دیگر داوری را هم محاسبه کنیم، الان باید برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دوست ندارند تیم‌های خوب و دارای ساختار مانند ذوب‌آهن که امکانات و عملکرد خوبی دارند، موفق شوند.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار بعد از تساوی صفر-صفر ذوب‌آهن اصفهان مقابل تراکتور تبریز گفت:

شرایط روحی خوبی ندارم، اما به احترام شما خبرنگاران به نشست خبری آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا این اتفاقات برای ذوب‌آهن و من رخ می‌دهد. چند سالی است که این اتفاقات برای ذوب‌آهن می‌افتد. در نشست خبری قبل از بازی گفتم ما تیم پوست‌کلفتی هستیم که در اینجای جدول (رتبه دهم) هستیم. اگر حق ما را داده بودند، برای سهمیه می‌جنگیدیم.

وی خطاب به رئیس کمیته داوران گفت:

جناب افشاریان! ما راضی نیستیم پس از هر بازی، داور و کمک داور بازی ما را چند هفته محروم کنی. داوری را برای دیدار ما انتخاب کن که اشتباه نکند. تحمل این همه اشتباه نداریم. داوری که به سمت وسط زمین رفتی و به‌درستی گل اعلام کردی؛ چرا برگشتی؟ آیا می‌توانی پاسخ این‌همه حق‌خوری را نسبت به این همه بازیکن و مربی بدهی؟ فکر نمی‌کنم.

«این داور را که گل ما را برگرداند، به خدا واگذار می‌کنم». سرمربی ذوب‌آهن ضمن بیان این جمله تصریح کرد:

خدا می‌داند چگونه تقاص ما را بگیرد. ذوب‌آهن از همه نظر تیم برتر زمین و مسلط بر بازی بود. تراکتور هم بازیکنان بزرگ و مربیان خوبی دارند. به آنها خسته نباشید می‌گویم، اما تیم ما امروز حداقل باید در رتبه هفتم قرار می‌گرفت. اگر اشتباهات دیگر داوری را هم محاسبه کنیم، الان باید برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدیم.

تارتار با تمجید از باشگاه ذوب‌آهن گفت:

فکر می‌کنم دوست ندارند تیم‌های خوب و دارای ساختار مانند ذوب‌آهن که امکانات و عملکرد خوبی دارند، موفق شوند و این از مشکلات فوتبال ماست. نباید در حق تیمی به این خوبی، با این ساختار، مدیریت، نیروی انسانی و هوادار اجحاف شود. نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم، اما باید فکری کرد. با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، شائبه بسیار شدید و البته درستی برای ما ایجاد می‌شود که آن را سه، چهار کمک داور رقم زدند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت انتقاد مجری گزارش ورزشی خراسان رضوی از سازمان لیگ؛ اوقات شرعی شهرستان ها را نمی دانید؟ / فیلم گل زیبای صالح حردانی به فولاد (فولاد 0-2 استقلال) چشم امید اینتری ها به سرمربی سابق؛ گاسپرینی این بار محبوب نراتزوری می شود؟ ژاوی: سال آینده باید برای کسب عناوین بجنگیم؛ شرایط اقتصادی در برنامه ریزی ما برای فصل آینده مهم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • مراسم قهوه خوری خوزستان
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!