Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:33:08 GMT

معرفی سرپرست فدراسیون شمشیربازی تا ۲۴ ساعت آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۹۰۰

معرفی سرپرست فدراسیون شمشیربازی تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش ایرنا، دوره ریاست فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی در حالی امروز ۲۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد که مقرر شده سرپرست فدراسیون طی ۲۴ ساعت آینده معرفی شود. 

سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از تیراندازان این خبر را تایید کرد. البته هنوز مشخص نیست سرپرست فدراسیون شمشیربازی فردی از بدنه وزارت ورزش است یا از خانواده شمشیربازی خواهد بود ضمن این که زمان انتخابات فدراسیون نیز فعلا اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ثبت نام از کاندیداهای احراز پست ریاست شمشیربازی، بهمن ماه سال ۱۴۰۰  انجام شد و باقرزاده رییس کنونی فدراسیون، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و عضو هیات رییسه فدراسیون شمشیربازی، محمد رحیمی و شهرام ضمیریان رییس سابق هیات شمشیربازی گیلان برای پست ریاست کاندیدا شدند.

برچسب‌ها فدراسیون شمشیربازی سید محمد پولادگر فضل الله باقرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شمشیربازی سید محمد پولادگر فضل الله باقرزاده فدراسیون شمشیربازی سید محمد پولادگر فضل الله باقرزاده فدراسیون شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی باحضور جمعی از مسئولان از خدمات سیدمحسن حمزه لو قدردانی و رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین  از ساخت  بزرگراه و راه اصلی  چهار برابر میانگین کشور  در ۵۴ ماه گذشته خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو  افزود: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

 

سرپرست  راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی