Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:49:57 GMT

سرایا القدس ترور یکی از فرماندهان خود در سوریه را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۲۱۴۷

سرایا القدس ترور یکی از فرماندهان خود در سوریه را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سرایا القدس به عنوان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتشار برخی خبرها درباره ترور یکی از فرماندهان این گروه در سوریه توسط صهیونیست‌ها را به شدت تکذیب کرد.

در بیانیه سرایا القدس گفته شده که، خبر اصابت موشک به یک خودرو در منطقه قنیطره سوریه و به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان سرایا القدس که عصر روز شنبه برخی رسانه‌ها اعلام کردند، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه مقاومت فلسطین انتشار این گونه خبرها را در اتاق‌های سیاه و با اهداف خاص عنوان کرده است.

شایعه مطرح شده در حالی انتشار یافته که روز جمعه سرایا القدس (گروهان‌های قدس) یکی از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رساند و شماری دیگری را زخمی کرد. سرایا القدس گفت: رزمندگان مجاهد ما صبح امروز در چند کمین نیروهای صهیونیست در حال نفوذ به منطقه هدف در غرب شهر جنین را به رگبار شدید بستند و آنها را در میدان آتشی گرفتار شدند که پیش از این تجربه نکرده بودند و در نتیجه آن یک افسر صهیونیست به هلاکت رسیده و چند نفر دیگر زخمی شدند. این گروه افزود: موضوع دوم اینکه دشمن در برابر رشادتی که مجاهدان ما در میدان به نمایش گذاشتند، از همان ابتدا طبق عادتش به سمت غیرنظامیان رفت تا یک پیروزی خیالی به وجود آورد؛ بخصوص که طی روزها و ماه‌های گذشته در عملیات‌های خود در شهر جنین متحمل شکست شده بود، اما ما به فضل الهی این رژیم را در حالی که نظامیانش غرق خون شده بودند، وادار به عقب نشینی کردیم. در پایان این بیانیه آمده است: موضوع سوم اینکه ما بار دیگر بر تعهد خود در گردان‌های قدس برای دفاع از سرزمین و اماکن مقدسمان تاکید می‌کنیم و مجاهدان ما به عنوان سنگری غیرقابل نفوذ در مقابل نیروهای متخاصم خواهند ایستاد و از مردم خود به هر قیمتی محافظت خواهند کرد. جهاد و عملیات ما ادامه دارد. آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که بازگشتشان به کجاست!

کد خبر 5490068

منبع: مهر

کلیدواژه: سرایا القدس گردان های قدس مقاومت فلسطین جنبش جهاد اسلامی فلسطین سوریه فلسطین اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین عراق مسکو آخرین اخبار اوکراین سوریه ناتو سرایا القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین