Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@01:45:02 GMT

حمید مطهری تکرار کرد: قوی‌تر از بهانه‌هایمان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۲۵۱۳

حمید مطهری تکرار کرد: قوی‌تر از بهانه‌هایمان هستیم

فرارو: حمید مطهری دستیار اول یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از زمانی که کارش را در این باشگاه شروع کرده، به غیر از مسائل فنی، علاقه خاصی به بیان جملات شبه فلسفی دارد. او که گا‌ها با استفاده از همین جملات به رقبای پرسپولیس تاخته یک جمله را دیگر به نام خودش سند زده است: قوی‌تر از بهانه‌هایتان باشید.

به گزارش فرارو، این جمله توسط او بار‌ها در کنفرانس‌های خبری و البته مصاحبه‌ها شنیده شده که خطاب به آن‌هایی که قهرمانی‌های پرسپولیس را زیر سوال می‌برند، آن را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری حتی در روزی که پرسپولیس به سپاهان باخت و البته استقلال قهرمان لیگ برتر شد، باز هم جمله محبوبش را تکرار کرد، ولی این بار مخاطب خودش و اعضای پرسپولیس بودند.

حمید مطهری پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: از مسئولان و مجموعه شهر سیرجان تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا در این شهر میزبانی کنیم. به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم؛ به نظرم تیم‌شان شایسته این بود که حتی در این فصل قهرمان شود. واقعا یک باشگاه با ساختار مناسب و فوق‌العاده هستند و به کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: روی یک برگشت ایستگاهی و یک ضربه ایستگاهی خیلی ساده گل خوردیم. در جلسات گفتیم که سپاهان روی ضربات ایستگاهی چه برنامه‌ای دارد. به نظرم خیلی گل‌های ساده‌ای خوردیم. گل دوم روح تیم ما را آزار داد و خراب کرد. در مجموع سپاهان در نیمه اول فوتبال قابل قبولی ارائه داد، اما نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود.

مطهری گفت: سپاهان دفاع فشرده انجام می‌داد و دنبال ضد حملات بود. طبیعی بود وقتی تیمی جلو می‌افتد این شکل بازی را انتخاب کند. بازی خیلی خوبی بود. در نیمه دوم مالکیت ما فوق‌العاده بود و پاس زیادی در نیمه حریف دادیم. خیلی خوب از کانال‌های کناری استفاده کردیم و ارسال‌های خوبی هم داشتیم، ولی استفاده نکردیم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مربی پرسپولیس عنوان کرد: فقط یک نکته می‌خواهم بگویم؛ من همیشه گفته‌ام که باید قوی‌تر از بهانه‌های‌مان باشیم. مسئولیت این شکست با ماست و کاملاً می‌پذیریم، ولی به طور شایسته از تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده تقدیر نشد. واقعاً به تیم فکر نمی‌کردند. این روز‌ها را پیش‌بینی می‌کردیم. آنطور که باید به تیم رسیدگی شود، نشد. در هر صورت این اتفاق افتاده و بعداً به جزئیات در این باره صحبت می‌کنم، ولی به طور کلی تیم ما شایسته توجه بیشتر بود، ولی این اتفاق نیفتاد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمید مطهری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!