Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه‌رکه‌وت نجفی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران و حضور پررنگ شهر سنندج به عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران در این نمایشگاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه سنندج پایتخت کتاب ایران است انتظارات ویژه‌ای از آن در نمایشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و کتابخانه‌های عمومی استان و موسسه فرهنگی هنری زانیاران کتاب‌یار سنندج برنامه‌هایی برای معرفی سنندج در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اتخاذ شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: غرفه ویژه غرفه کتاب ایران در سی وسومین نمایشگاه کتاب به نمادها والمان‌های فرهنگی و برندهای سنندج تزئین شده ضمن اینکه المان‌هایی هم از شهر خلاق موسیقی در محوطه اصلی نمایشگاه نصب شده است.

وی از نمایش و رونمایی از دستاوردهای حوزه نشر در غرفه هفتمین پایتخت کتاب خبر داد و گفت: نشست یک کتاب یک نویسنده، معرفی رسالت و ماموریت‌های سازمانی در حوزه نشر کتاب، تقدیر از نویسندگان فعال و بزرگداشت مفاخر و تکریم از خانواده‌های آنها از برنامه‌های  شهرداری سنندج در غرفه سنندج، هفتمین پایتخت کتاب ایران است.

نجفی تصریح کرد: نشست معرفی مستوره اردلان شاعر کُرد و نخستین بانوی تاریخ‌نگار جهان اسلام از دیگر برنامه‌های ویژه پایتخت کتاب ایران در نمایشگاه کتاب تهران است.

وی همچنین از برگزاری نشست تخصصی مدیریت شهری با حضور شهردار سنندج و اعضای شورای شهر همزمان با اختتامیه سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج برگزاری نمایشگاه کتاب و از این دست برنامه‌ها را فرصت مغتنمی برای معرفی توانایی‌ها و ظرفیت‌های شهرها و استان‌ها عنوان کرد و گفت: بازدید روزانه 65 هزار نفر از این نمایشگاه فرصتی برای معرفی هرچه بهتر سنندج شهر خلاق موسیقی جهان وهفتمین پایتخت کتاب ایران خواهد بود.

نجفی استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها را ضروری دانست و عنوان کرد: غرفه سنندج در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اصل ویترین فرهنگ این شهر است و می‌تواند ظرفیت‌ها و توانایی‌های ما در حوزه‌های مختلف را به بهترین شیوه به تصویر بکشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سنندج در پایان از حمایت جدی شهردار و شورای اسلامی شهر سنندج برای حضور پررنگ در این رویداد بزرگ تقدیر کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج پایتخت کتاب ایران سنندج شهر خلاق موسیقی نمایشگاه بین المللی کتاب اجتماعی شهرداری سنندج رئیس سازمان فرهنگی سی وسومین نمایشگاه پایتخت کتاب ایران نمایشگاه کتاب برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران