Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:25:16 GMT

هدف دولت از اجرای طرح های اقتصادی بهره مندی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۳۴۲۷

هدف دولت از اجرای طرح های اقتصادی بهره مندی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه شنبه شب در شورای اداری استان فارس بیان کرد: اقناع سازی کمک قابل توجه‌ای به مشکلات در استان فارس می‌کند و می‌تواند جامعه را به سمتی هدایت کند که از این طرح بهره مند شوند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی در کنار اقناع سازی مدیران دستگاه‌های مربوطه زمینه اقناع سازی پرسنل نیز اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول باید مشکلاتی که در میان پرسنل دستگاه‌های اجرایی وجود دارد برطرف شده تا شاهد کاهش تجمعات در مقابل استانداری بود.

استاندار فارس اظهار کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های چاپی با همکاری دولت همکاری خوبی داشته اند و توانسته اند نقش مهمی در پاسخ به شبهات داشته باشند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان معتقد است که اگر نظارت‌های مردمی در بازار فعال شود می‌توان به آینده نظارت در بازار امیدوار بود و نقش نظارتی را به خوبی در بازار اجرایی کرد این در حالی است که گروه‌های مختلفی با همکاری دستگاه‌های متولی در صحنه بوده تا نظارت بر بازار افزایش چشمگیری داشته باشد.

ایمانیه یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف اند زمینه همکاری با دستگاه‌های نظارتی در این طرح را فراهم کرده کنند.

او ادامه داد: تمامی ارکان نظام آماده مقابله با افرادی هستند که در طرح اقتصادی جدید دولت تخلف کنند و در کوتاه‌ترین زمان احکام تخلفات این افراد صادر می‌شود.

استاندار فارس تاکید کرد: دو موضوع توسط مردم مطرح شده که یکی افزایش اجاره بها و دیگری افزایش قیمت پوشاک است از این رو تصمیمات خوبی در این حوزه گرفته خواهد شد.

کد خبر 5489928

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز محمد هادی ایمانیه استانداری فارس بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا هدفمندی یارانه ها احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد تنظیم بازار خراسان رضوی گروههای جهادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد