Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بازدید میدانی از روستای جزیره شیف ضمن گفت‌وگو با مردم، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و خواستار تحقق مطالبات آنان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز با حضور در  روستای جزیره شیف از توابع شهرستان بوشهر، از بخش‌های مختلف این روستا بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پس از حضور در یادمان شهدای گمنام این جزیره و ادا احترام به مقام شامخ شهدا، از ساحل، محل ساخت اسکله صیادی، مساجد اهل سنت و تشیع، زمین‌های ورزشی و راه ارتباطی این روستا به صورت میدانی بازدید کرد.

امام جمعه بوشهر ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود و گفت‌وگو با اهالی این روستا و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و برای رفع مشکلات و موانع موجود به مسئولان مربوطه دستورات لازم را ارائه کرد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه تحقق مطالبات مردم این جزیره باید به‌صورت جهادی در دستور کار قرار بگیرد اظهار داشت: حل مشکلات زیرساختی یکی از ضروریات است که باید در تحقق آنها تلاش شود.

بازدید میدانی نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از روستاهای کم‌برخوردار بوشهر و دشتستان+تصویر امام جمعه بوشهر خواستار رفع مشکلات جاده‌‌های روستایی تنگستان شد+تصاویر روایت امام جمعه بوشهر از بازدیدش از روستاهای محروم تنگستان/ مردم آنچنان فقیرند که فقط می‌گویم‌ به کمک بشتابید‌

وی بیان کرد: مسئولان دستگاه‌ها اجرایی باید در اسرع وقت نسبت به انجام مصوبات، در  حل مشکلات جزیره شیف اقدامات لازم را انجام دهند و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه منطقه را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه بوشهر با اظهار امیدواری مبنی بر حل مشکلات مردم تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگی و همکاری بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مشارکت مردم گام‌های مؤثر برای حل مشکلات، توسعه و آبادانی روستا برداشته شود.

جزیره و روستای شیف از توابع شهرستان بوشهر و شغل بیشتر مردم این روستا در عرصه صید و صیادی است و در این راستا در سال‌های اخیر طرح پرورش میگو در سواحل این جزیره اجرایی شده است.

جزیره ماسه‌ای شیف، در 12 کیلومتری شمال غرب شهرستان بوشهر و شش کیلومتری بندر بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه بوشهر جزیره شیف حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان