Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: پرداخت یارانه به صورت گذشته افزایش پایه پولی و نقدینگی را به همراه دارد که به همن منظور باید به صورت اصلاح وضعیت اقتصادی مبنای کار باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زینه جامه عمل بپوشانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار داشت: رصد بازار در استان اردبیل توسط دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی انجام می‌‌شود و هدف ما جلوگیری از به وجود آمده کمبود در تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خط قرمز دولت کمبود و احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز همچون مرغ، تخم‌مرغ و روغن است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای مبارزه جدی با احتکار در دستور کار است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای بهبود وضعیت اقتصادی جامه عمل بپوشانیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

استاندار اردبیل گفت: تزریق روغن مورد نیاز بازار استان توسط شرکت‌های پخش روغن نیز باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به صورت جدی مشکلات مربوط به تاخیر در توزیع این محصول را برطرف کنیم و در این ارتباط هیچ کوتاهی و اغماضی را قبول نمی‌کنیم.

عاملی اظهار کرد: رفع دغدغه‌های مردم و اهمیت به آینده و ارتقای وضعیت جامعه بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه تمام تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم با رشد و تعالی در جامعه سرمایه‌های اجتماعی را در سطح استان به مسیر پیشرفت و ترقی برسانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

چندین تن کالای اساسی قاچاق در انبارهای استان سمنان کشف شد انبار احتکار کالای اساسی در شهرستان کرج کشف شد جلسه وزیر رفاه با مجلسی‌ها/ یارانه کالای اساسی به 95 درصد جمعیت کشور پرداخت شود

وی تصریح کرد: کاهش مشکلات جامعه و نیز برنامه‌ریزی در این زمینه با هدف ارتقای وضعیت استان با مشارکت و همفکری محقق شدنی است و در این زمینه باید دلایل احصا و استخراج شود تا بتوانیم با ارائه چهارچوب‌های لازم مشکلات مربوطه را برطرف کنیم که از اهم آن می‌توان به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد.

استاندار اردبیل افزود: تخصیص یارانه‌هایی که در گذشته تخصیص داده می‌شد به این شکل بود که به صورت مناسب به دست مردم نمی‌رسید و  بیشتر دهک‌های بالا و پایین جامعه از کم‌ترین میزان آن بهره‌مند می‌شدند که به همین منظور استفاده عادلانه از یارانه در دستور کار قرار گرفت تا به صورت مستقیم به حساب مردم واریز شود.

عاملی ادامه داد: پرداخت یارانه به صورت گذشته افزایش پایه پولی و نقدینگی را به همراه دارد که به همین منظور باید به صورت اصلاح وضعیت اقتصادی مبنای کار باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/138/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اردبیل وضعیت اقتصادی تا بتوانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد

امتداد - مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تا تاریخ 31‏/02‏/1403 برای پژوهشگران، محققان و علاقه مندان حوزه فناوری های نوین و بانکداری الکترونیک تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ با توجه به آثار فناوری های جدید بر متغیرهای کلالن اقتصادی و حکمرانی پولی، فصلنامه روند بانک مرکزی در نظر دارد ویژه نامه ای با موضوع « پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» و با محورهای زیر منتشر کند:


۱    بررسی آثار کلان اقتصادی و دلالت های سیاستی انتشار انواع پول های دیجیتال بانک مرکزی (کاربری سطح خرد یا کلان و مبتنی بر حساب یا میتنی بر توکن بودن انتشار)

۲    تبیین و بررسی نقش و جایگاه سایر نهادهای پولی ( مانند بانک های تجاری) پس از انتشار پول دیجیتال بانک مرکزی

۳    اثرات انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی بر نحوه ارائه خدمات و محصولات بانک های تجاری 

۴    انقلاب پول های دیجیتال و تحولات حکمرانی دیجیتال

۵    روش های شبیه سازی انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی و بررسی مدل های پیاده سازی شده در سایر کشورها در بررسی آثار انتشار آن بر متغیرهای اقتصادی

۶    فرصت ها و چالش های تبادلات فرامرزی پول های دیجیتال بانک مرکزی (مزایا، معایب، محدودیت ها و فرصت ها)

۷    تاثیر متقابل رمزارزهای خصوصی و پول دیجیتال بانک مرکزی

۸    ارزیابی نظام دولایه انتشار پول های دیجیتال بانک مرکزی و مقایسه آن با روش های در دسترس

۹    کیفیت و الزامات قراردادهای هوشمند مبتنی بر پول دیجیتال بانک مرکزی از منظر حقوقی، فنی و کسب و کاری

علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل ravand@cbi.ir  ارسال کنند.   

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام