Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:22:27 GMT

۱۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در دیر/ ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۲۴۱

۱۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در دیر/ ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: طرح عادلانه سازی و مردمی سازی یارانه‌ها برای کشور نعمت و به سود مردم است و مانع قاچاق کالا به کشورهای همسایه خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه دیگر شاهد کمبود کالاهای اساسی در کشور نخواهیم بود، افزود: رئیس جمهور از روی صداقت این طرح را اجرا کرده است و همه دستگاه‌ها با روشنگری کمک کنند کشور از این پیچ تاریخی عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه خط انقلاب امیدآفرینی است، تاکید کرد: هرکس چه داخلی و چه خارجی در این شرایط اگر بخواهد دولت را تضعیف و به معاندانی که به دنبال کشاندن مردم به خیابان‌ها هستند کمک کند، در خط ضد انقلاب است.

باربرز با بیان اینکه ما از حقوق مردم کوتاه نمی آییم، گفت: در کنار اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها باید نظارت بر بازار شدت یابد و با متخلفان برخورد جدی شود.

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت

وی درباره هفته ملی جمعیت، خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت هر کشوری جمعیت است و مدیران کارکنان خود را به ازدواج و فرزندآوری تشویق کنند.

فرماندار شهرستان دیر خواستار تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت شد و ابراز کرد: برگزاری کارگاه‌های فرهنگ سازی فرزندآوری به صورت جهادی دنبال شود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران راه اندازی بیمارستان صحرایی در روستای الی شمالی، بیان کرد: این اقدام نوعی جهاد در راستای معیشت مردم و عادلانه سازی یارانه‌ها است.

باربرز از حضور پزشکان قرارگاه امام رضا (ع) در شهر دیر خبر داد و یادآور شد: ۴۵ پزشک فوق تخصص شامل چشم، گوش و حلق و بینی، دندان پزشکی، زنان و زایمان و قلب و عروق و … از ۱۲ تا ۱۵ خرداد در مدارس سعیدی و حجاب دیر مستقر می‌شوند و کلیه جراحی‌های مورد نیاز به صورت رایگان در بیمارستان دیر و کنگان انجام می‌دهند.

تأمین آب از دریا

وی درباره مشکلات شهرستان در حوزه آب، گفت: تا زمانی که آب از منبع پایداری مثل دریا تأمین نکنیم مشکل داریم؛ ۵۰ درصد آب شرب از خط کوثر و مابقی از ۱۹ حلقه چاه تأمین می‌شود که رو به شوری می‌روند.

باربرز با تاکید بر استفاده از منبع ذخیره آب توسط مردم، عنوان کرد: با همکاری خیرین ۴۰۰ منبع هزار لیتری ذخیره آب با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان خریداری شده که در اختیار روستاییان نیازمند قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی داریم که برای بازسازی آن ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تأمین آن در توان شهرستان نیست.

لزوم ثبت زمین‌های ادارات

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه ادارات نسبت به ثبت زمین‌های خود اقدام فوری داشته باشند، گفت: به دلیل نبود طرح کاداستر ۱۱۰ هکتار از زمین‌های شهرستان دیر در شهرستان‌های همجوار قرار گرفته که اصلاح آن زمان بر است، بنابراین ادارات نسبت به ثبت زمین‌های خود اقدام کنند البته حقوق مردم باید رعایت شود.

وی تصریح کرد: شهرداران اعتبارات خود را برنامه ریزی شده هزینه کنند و به دنبال اجرای طرح‌های ماندگار در زمینه گردشگری باشند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند، افزود: یکی از معیارهای مهم سنجش عملکرد مدیران رضایت جامعه هدف است.

کد خبر 5490341

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی بوشهر شهرستان دیر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا هدفمندی یارانه ها احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی ایلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز فرماندار شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حشمت‌الله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب شهر خمین اظهار داشت: کنتور‌های فرسوده مشترکین آب، یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد است. در این راستا 150 عدد کنتور خراب مشترکین خمین در راستای مدیریت مصرف آب تعویض و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب‌ و در راستای تاب‌آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه نیز 550 متر از شبکه توزیع آب شهر خمین اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از واگذاری بیش از 3 هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی خبرداد و گفت: شرکت آبفای استان مرکزی 197 هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد، به طوری که 3 هزار و 316 فقره  انشعاب جدید فاضلاب طی سال گذشته در  استان مرکزی به مشترکان واگذار شد. 

عباسی تصریح کرد: امسال نصب و واگذاری 4 هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است. این در حالی است که نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت