Web Analytics Made Easy - Statcounter

ئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده قائنات درباره حذف برخی یارانه بگیران گفت: این موضوع با جدیت دنبال می‌شود و در جلسه سران قوا مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایران اکونومیست، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری گفت: اتفاقی به نام جراحی اقتصادی در کشور رخ داده، اما برخی موضوعات در این جراحی نادیده گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه از دورترین روستاها و نقاط حوزه انتخابیه تماس می‌گیرند و می‌گویند که یارانه‌شان قطع شده است، در حالی که قرار ما این بود ضمن حفظ قیمت‌های شهریور سال گذشته، جراحی اقتصادی انجام شود، اما این اتفاق نامبارک به شکل دیگری رخ داده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم خطاب به رئیس مجلس، پیشنهاد داد که کارگروه یا تیم جهادی ای را مدنظر قرار دهید تا بتواند دغدغه مردم را در کنار گرانی ها که در آینده می‌تواند تثبیت قیمت ها را داشته باشد، پیگیری کند. ضعیف‌ترین مردم جزو یارانه بگیران نیستند، لذا در کنار حمایت از دولت، ضروری است دولت را مکلف کنید در یک بازه زمانی تکلیف مردمی که در حق‌شان اجحاف شده را تعیین و آنها را مورد توجه قرار دهد.

در ادامه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با بحث دهک‌ها در نطق و تذکر یادآور شدم که این موضوع با جدیت دنبال می‌شود. کمیسیون اجتماعی مجلس نیز موظف به پیگیری موضوع شده، روز گذشته هم در رابطه با همین بحث با شخص رییس جمهور محترم جلسه‌ای داشتم و صحبت کردم. این مسئله پیگیری خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، سلمان اسحاقی ، دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دولت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!