Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله سُلگی گفت: توزیع عادلانه یارانه‌ها یک اصلاح بزرگ ساختار اقتصادی و مستلزم تمرکز مسئولان اجرایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، روح‌الله سُلگی شنبه شب در مراسم معارفه پانزدهمین فرماندار شهرستان سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۳ شهید سوادکوه، اظهار کرد: مردم مازندران به نیکی از مردم سوادکوه یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان جنگ ترکیبی عجیبی علیه ایران به وجود آوردند، چون می‌دانند ایران محور مقاومت و ‌حق عالم در برابر جبهه باطل است. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: توزیع عادلانه یارانه‌ها یک اصلاح بزرگ ساختار اقتصادی است و مستلزم تمرکز مسئولان اجرایی است. این مسئول با اشاره به اینکه، بزرگترین رانت اقتصادی بدون تردید ارز ۴ هزار و ۲۰۰ بود که مصرف۷۰ درصد آن مبهم است و روزانه هزار میلیارد تومان قاچاق کالا داریم، خاطرنشان کرد: آرد یارانه ای کیسه‌ای ۴۰ هزار تومان حدود ۷۰۰ هزار تومان در مرز  به فروش می‌رسد. سُلگی افزود:روغن، نان و شیرینی مردم منطقه از جیب مردم ایران تامین می‌شد چرا که قیمت آرد در کشورهای همسایه ۲۰ برابر ایران است، می‌خواهد حق مردم را به جیب مردم برگرداند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: سیاست دولت آن است که یارانه را به جای آنکه به وارد‌کننده بدهد به مصرف‌کننده بپردازد. وی در پایان به وجود توانمندی‌های مختلف سوادکوه اشاره و تاکید کرد: سوادکوه باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود و از توانمندی آن به عنوان ورودی مازندران استفاده نشد و انتظارم آن است که اولین اقدام فرماندار جدید، برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری است و زمینه سرمایه‌گذاری در شهرستان مهیا شود. در پایان مراسم رمضان غلامی‌اواتی به عنوان فرماندار پانزدهم سوادکوه معارفه و از زحمات عین‌الله طالبی قدردانی شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد