Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:29:22 GMT

استاندار سمنان: کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۵۱۵

استاندار سمنان: کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان که با حضور اعضای اصلی ستاد تنظیم بازار استان در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، گزارشی از آخرین وضع تأمین کالاهای اساسی در استان و همچنین رصد مستمر بازار ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان سمنان از طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان بیان کرد: در حوزه این استان جلسات به‌صورت مستمر و روزانه در حال برگزاری و اقدامات لازم در حال انجام است.

هاشمی عنوان کرد: مردم نجیب، بابصیرت و ولایت‌مدار استان سمنان، دولت را در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همراهی کردند.

وی اضافه کرد: در حوزه تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان ازجمله مرغ، تخم مرغ، روغن، شکر و آرد مشکل و کمبودی وجود ندارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت کار ما تأمین آرد برای نانوایی‌ها بود که با اقدامات مناسب صورت گرفته است، گفت: در زمینه تأمین گوشت قرمز نیز اقدامات لازم برای تنظیم بازار در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه اتاق اصناف، کسبه، بازاریان و مردم در این طرح همکاری بسیار مطلوبی داشتند، خاطرنشان کرد: از همراهی و حمایت‌های ائمه جمعه استان سمنان در زمینه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان تأمین کالاهای اساسی رصد بازار سیدمحمدرضا هاشمی توزیع عادلانه یارانه ها تأمین آرد نانوایی ها استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس