Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@15:37:37 GMT

رکورد خاص آجورلو در تاریخ لیگ با قهرمانی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۵۴۲

رکورد خاص آجورلو در تاریخ لیگ با قهرمانی استقلال

مصطفی آجورلو با ثبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال کشور یک رکورد جالب توجه را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، آجورلو که ۱۸ سال پیش برای اولین بار در جایگاه مدیرعامل پاس قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفته بود به اولین مدیرعامل تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد که با دو تیم متفاوت عنوان قهرمانی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاس در سال ۸۳ در دوره مدیریت آجورلو قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد و استقلال در سال ۱۴۰۱ دومین قهرمانی این مدیر با سابقه در فوتبال ایران را رقم زد تا مدیرعامل فعلی آبی‌ها به اولین مدیری تبدیل شود که توانسته با دو تیم متفاوت عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
نکته جالب توجه اینکه چهره‌هایی مثل آرش برهانی، میثم منیعی و خسرو حیدری هم در هر دو تیم پاس و استقلال در کنار آجورلو حضور داشته و دارند و البته جواد نکونام که ۱۸ سال پیش در کنار مدیرعامل فعلی استقلال جام قهرمانی را بالای سر برده بود، شب گذشته حریف آبی پوشان و شاهد قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران مصطفی آجورلو استقلال قهرمانی استقلال یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم

یک ورزشکار بریتانیایی رکورد سنگین‌ترین مشت ثبت شده در تاریخ را جابجا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادی هال، قهرمان پیشین مسابقات قوی‌ترین مردان جهان، رکورد قبلی سنگین‌ترین مشت تاریخ را شکست و آن را به نام خود ثبت کرد.

تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او 191 هزار و 796 واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت 129 هزار و 161 واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال 2017، دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل 96 اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش 5 کیلویی از بالای سر انسان دانست.

پیروزی بوکسور مشهور آمریکایی در نخستین مسابقه پس از تابعیت روسیه

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات  وارد کرد که 208 هزار و 901 واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه 4 جانبه MMA در قطر است. هال 36 ساله سال 2022 برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن 35 ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

فیلم ثبت رکورد هال را در زیر ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!