Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی بازدید روز گذشته معاون اول رئیس جمهور و استاندار تهران از فروشگاهها و بازارچه های شهرستان، با پیگیری های این ۲ مقام مسئول، نیمه شب گذشته پنج تُن روغن مورد نیاز فروشگاه رفاه اسلامشهر تامین شد.

وی ادامه داد: در راستای تعادل بخشی در بازار مرغ نیز در سه روز گذشته ۷۰ تُن مرغ منجمد با محوریت محلات کم برخوردار اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی از طریق مساجد یا مدارس بین مردم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای تامین و توزیع کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم استفاده می کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ تیم کنترل و نظارت در سطح شهرستان فعال اند و با هرگونه گران فروشی، کم فروشی و احتکار برخورد قانونی می شود.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید