Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه تجمیعی ستاد تنظیم بازار که پیش از ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در ایام اخیر تلاش های قابل توجهی به منظور اصلاح فرایند یارانه‌ صورت گرفته که تا اینجای کار اقدامات انجام شده را می توان قابل قبول ارزیابی کرد.

وی افزود: طبیعتاً تغییر ساختار معیوب یارانه ای نیازمند عزم همگانی بود که البته دولت برای این اقدام برنامه های جدی و اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلایی خاطر نشان کرد: امیدواریم در اقتصاد همانند کرونا اتفاقات خوبی بیفتد و همانطور که مدیریت خوبی را در کنترل کرونا شاهد بودیم در اقتصاد نیز شاهد باشیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: هیچ انسان منصفی رای به ساختار اقتصادی معیوب سابق نمی دهد و همه بر این باور هستند که ساختار سابق به ضرر مردم و به نفع تولید کنندگان خارجی و رانت خواران و قاچاقچیان بوده است.

وی ادامه داد: بانک ها امروز موظف هستند تا بهترین سرمایه در گردش را به بنگاه های تولیدی بپردازند بنابراین نباید اجازه دهیم در آینده بنگاه های تولیدی و واحدهای صنفی با مشکل روبرو شوند. 

استاندار با اشاره به مشکلات موجود در تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران گفت: برای تامین نهاده های مرغداری ها در کنار آنها هستیم تا با حمایت از آنها این دوره گذار را با موفقیت پشت سر بگذارند.

اعلایی ادامه داد: لازم است تا ظرفیت های مورد نیاز برای ذخیره سازی و صدور شیر در استان تامین شود چرا که چهار برابر شیر مصرفی استان در قزوین وجود دارد.

اعلایی با بیان اینکه دولت تصمیمی برای افزایش قیمت نان ندارد گفت: در حوزه نان قیمت واقعی سازی نشده اما از آنجایی که عموم مردم نیازمند نان هستند افزایش قیمت نان در دستور کار قرار ندارد.

وی مطرح کرد: نظارت چند باره در طول روز باید در دستور کار ناظران این برنامه قرار گیرد و همچنین نظارت هوشمند نیز با سرعت پیگیری شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج به منظور نظارت بر بازار نانوایی ها استفاده شود و ناظرین نظارت های خود را بر دیگر کالاهای موجود در بازار داشته باشند.

استاندار قزوین در پایان گفت: با هرگونه افزایش قیمت به بهانه‌ اجرای طرح اصلاح یارانه برخورد می شود و در این راستا هر شخصی کارشکنی کند باید به صورت مضاعف با آن برخورد شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین استاندار استاندار قزوین افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گران فروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.

وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین