Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه توانا سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از ۲۱ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.

یکی از غرفه‌های شلوغ نمایشگاه امسال غرفه انتشارات کتابستان است که با عرضه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب پذیرای علاقه‌مندان کتاب است که ۲۸ عنوان از کتاب‌های عرضه‌شده در غرفه انتشارات کتابستان چاپ اولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حقی مدیر انتشارات کتابستان، به فارس گفت: این ناشر ۵۰ عنوان کتاب چاپ اولی دارد که به دلیل افزایش قیمت کاغذ و چاپ موفق به عرضه کامل در نمایشگاه نشدند و از این تعداد تقریباً ۲۸ عنوان کتاب چاپ اولی در انتشارات کتابستان تولید و عرضه شدند.

وی ادامه داد: کتاب‌های «بت‌شکن» خاطرات محمد طوب از زندانی‌های بحرینی، کتاب «مثل نهنگ نفس تازه می‌کنم» روایت داستان یک زن مبارز اجتماعی، «خودت را به خواب نزن» داستان انقلاب جنسی در غرب، رمان «لی‌ل» داستان روانشناسانه و « گلوله فیروزی» رمان انقلابی، «در دل طوفان به نویسندگی کریستین هانا» شامل تاریخ روابط ایران و آمریکا ترجمه جهان قزوینیان، «سرگذشت فلسطین» که یک کار پژوهشی از چندین روزنامه‌نگار آمریکایی است که از معدود کارهای ترجمه شده در ایران است.

مدیر انتشارت کتابستان افزود: کتاب‌های «میراث گناهکاران» و «زلزله‌ ده ریشتری» که از اتفاقات آینده روایت می‌کند؛ میراث گناهکاران از سال۱۵۰۰ و زلزله ده ریشتری از زلزله‌ تهران در سال‌های آتی سخن می‌گوید. همچنین کتاب دختر موشرابی کتابی است که سعید جلیلی فعال سیاسی کشورمان پس از خواندنش مطالعه آن را به دیپلمات‌ها توصیه کرد.

حقی در این باره به فارس گفت: در ادبیات ژانری بسیار جدی کار می‌کنیم و ادبیات ژانر در ایران تقریبا افراد مصرف‌کننده هستند و در این راستا تلاش‌های متعددی صورت می‌گیرد. حدود ۲۰۰عنوان کتاب در مجموعه داریم و قبل از شروع نمایشگاه ۴۰ عنوان کتاب تجدید چاپی را برای عرضه آماده کردیم.

وی ادامه داد: کتاب «رویای نیمه شب» چاپ ۱۰۶ «حیدر» چاپ ۳۳ از عنوان کتاب‌های تجدید هستند. «جان بهار» «دختر موشرابی»، حیدر و رویای نیمه شب از کتاب‌های پرفروش سال‌های اخیر بودند اما در کل رویا نیمه شب از لحاظ زمانی  و حیدر از لحاظ کلی  عنوان پرفروش‌ترین کتاب نشر کتابستان را به نام خود کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابستان مصلی نمایشگاه کتاب تهران انتشارات کتابستان عنوان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان