Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ایتالیایی مدعی هستند که پلیس این کشور حملات سایبری گروه های مرتبط با روسیه را در جریان مسابقات آواز یوروویژن در تورین دفع کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست از تارنمای رادیو آزاد اروپا، پلیس ایتالیا امروز یکشنبه اعلام کرد که در جریان رای گیری و اجرای شرکت کنندگان در مرحله نیمه نهایی و نهایی چندین حمله سایبری به زیرساخت های شبکه توسط گروه های «کیلنت» و «لژیون» دفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل نیمه نهایی و نهایی مسابقات یوروویژن به ترتیب در روزهای ۱۰ و ۱۴ مه (۲۰ و ۲۴ اردیبهشت) برگزار گردید که در نهایت گروه رپ «کالوش» از اوکراین به عنوان برنده این مسابقات انتخاب شد.

از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین، بسیاری از دولت‌های غربی با پیش‌بینی از حملات سایبری احتمالی به سیستم‌ها و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، سطوح هشدار را افزایش داده‌اند.  

هفته گذشته نیز رم اعلام کرد که هکرهای طرفدار روسیه وب سایت های چندین نهاد از جمله وزارت دفاع و مجلس سنا ایتالیا را هدف قرار دادند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: روسیه ، ایتالیا ، جرایم سایبری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسیه ایتالیا جرایم سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است