Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی بر خلاف سخنان حسن صالح حمیدزیچ، گفته است که بایرن مونیخ هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده است.

روز گذشته حسن صالح حمیدزیچ تایید کرد که روبرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ و پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را نپذیرفته است.

طرفداری | اما روبرت لواندوفسکی پس از پایان بازی مقابل وولفسبورگ در مصاحبه با ویاپلی اسپورت لهستان تایید کرد که بایرن مونیخ هیچ پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به من ارائه نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مصاحبه گفت:

تصمیم گرفته‌ام که قراردادم را تمدید نکنم. اگرچه هیچ پیشنهادی (برای تمدید قرارداد) از سوی بایرن دریافت نکردم. مهم‌ترین چیز این است که بهترین راه‌حل ممکن برای هر دو طرف را پیدا کنیم. امیدوارم این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.

لواندوفسکی در حالی گفته است که بایرن مونیخ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من ارائه نداده، که قبل از او مدیر ورزشی بایرن گفته بود:

با لوا صحبت کردم. در طول مکالماتمان او به من اطلاع داد که نمی خواهد پیشنهاد تمدید قرارداد ما را بپذیرد و خواهان جدایی از باشگاه است.

حال این تناقض بین صحبت‌های روبرت لواندوفسکی و حسن صالح حمیدزیچ، باعث به وجود آمدن حواشی جدیدی پیرامون بایرن مونیخ شده است و این سوال را به وجود آورده که کدام یک از آن‌ها دروغ می‌گویند؟
 

همچنین بخوانید:

تایید شد؛ روبرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ

روبرت لواندوفسکی: دیدار با وولفسبورگ احتمالا آخرین بازی من با پیراهن بایرن مونیخ بود

اخبار داغ 

رکنا برگشت حسین ماهینی: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت / امسال بهانه ها بیشتر از تلاش بود! وریا غفوری: ما همگی سربازان فرهاد مجیدی هستیم / فیلم دبل مسی ؛ گل دوم مسی به مون پلیه ( پاری سن ژرمن 2-0 مون پلیه ) کلکسیون افتخارات کلوپ در لیورپول کامل شد؛ دستاوردی که فقط فرگوسن به دست آورده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی هیچ پیشنهادی صالح حمیدزیچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود

هرموسو پس از ۵ سال، اتلتیکو مادرید را ترک می‌کند

طرفداری | به گزارش متئو مورتو از رلوو، اتلتیکو مادرید از ادامه مذاکرات با ماریو هرموسو منصرف شده و قرارداد این مدافع ۲۸ ساله را تمدید نخواهد کرد؛ در نتیجه هرموسو در پایان فصل جاری و پس از ۵ سال، از روخی بلانکو جدا می‌شود.

هرموسو که در تابستان ۲۰۱9 از اسپانیول به اتلتیکو مادرید منتقل شده بود، تا به این لحظه 169 بازی برای سفید و قرمزپوشان انجام داده و آمار ۱۰ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رسانده است. قهرمانی لالیگا در فصل ۲۰۲۰/۲۱، تنها دستاورد هرموسو در اتلتیکو مادرید بوده‌است.

از استون ویلا، یوونتوس، اینتر و بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتریان ماریو هرموسو نام برده می‌شود. با این حال، مدافع اسپانیایی تا به این لحظه هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!