Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا علاقه دارد تا در صورت عدم جذب روبرت لواندوفسکی، آلوارو موراتا را به خدمت بگیرد

در ماه‌های اخیر و پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، شایعات زیادی در مورد پیوستن آلوارو موراتا به بارسلونا به وجود آمدند. اکنون نیز با اینکه کاتالان‌ها در تلاش برای جذب روبرت لواندوفسکی هستند اما همچنان نام موراتا را از لیست خود خارج نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد قرضی این مهاجم در یوونتوس به زودی به پایان می‌رسد و هنوز آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس تا 15 ژوئن فرصت دارد تا برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا 35 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بپردازد. اما به نظر می‌رسد بانوی پیر تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد و به همین خاطر شانس باقی ماندن موراتا در یوونتوس، بسیار اندک به نظر می‌رسد. در صورت عدم حفظ موراتا، لوییس موریل از گزینه‌های یوونتوس برای جایگزینی او است. ماسیمیلیانو آلگری به این بازیکن علاقه دارد و او را بازیکنی قابل اعتماد و مناسب برای بازی در کنار دوشان ولاهوویچ می‌داند.
 

اتلتیکو مادرید، آلوارو موراتا را به بارسلونا پیشنهاد داده است


گاتزتا در ادامه گزارش خود به علاقه بارسلونا به آلوارو موراتا پرداخته است. اگر بارسلونا در راه جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ شکست بخورد، آلوارو موراتا گزینه جایگزین کاتالان‌ها خواهد بود. در این صورت، معاوضه آلوارو موراتا با آنتوان گریزمان قابل تصور است. همچنین به نقل از نیکولو اسکیرا، یوونتوس قصد ندارد هزینه‌ای بیش از 20 میلیون یورو برای حفظ آلوارو موراتا کند. اتلتیکو مادرید نیز چراغ سبزی را برای تخفیف در بند 35 میلیون یورویی او نشان نداده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت حسین ماهینی: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت / امسال بهانه ها بیشتر از تلاش بود! وریا غفوری: ما همگی سربازان فرهاد مجیدی هستیم / فیلم دبل مسی ؛ گل دوم مسی به مون پلیه ( پاری سن ژرمن 2-0 مون پلیه ) کلکسیون افتخارات کلوپ در لیورپول کامل شد؛ دستاوردی که فقط فرگوسن به دست آورده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب روبرت لواندوفسکی آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بایرن به کین

بازیکنان تیم فوتبال بایرن قصد دارند به هری کین برای نزدیک‌شدن به رکورد روبرت لواندوفسکی در بازی‌های باقیمانده بوندسلیگا کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در فصل جاری بوندسلیگا مقابل ۱۵ حریف از ۱۷ حریفی که برابرش به میدان رفته، گلزنی کرده است. او فقط مقابل فرایبورگ (دو بار) و اینتراخت فرانکفورت نتوانست برای بایرن گلزنی کند. حالا دیدار برگشت بایرن برابر فرانکفورت از راه رسیده است و کین می‌خواهد دروازه این تیم را برای نخستین بار باز کند.

هری کین در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا تاکنون ۳۳ گل زده که رکورد چشمگیری است. او این تعداد گل را در ۳۰ بازی به ثمر رسانده است. رکورد ۴۱ گل روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بسیار دور اما همچنان در دسترس است.

بایرن می‌خواهد به کین برای ثبت رکورد کمک کند

تیم مونیخی می‌خواهد به کین در راه رسیدن به رکورد لواندوفسکی کمک کند. این موضوع را توماس توخل نیز تایید کرد و گفت: رکورد گلزنی کین فوق‌العاده است. گل‌های او به ما کمک زیادی کرده است. او نه‌تنها گل می‌زند که یک رهبر در تیم است. بسیار خوشحالیم که او اینجاست.

در حالی که انتظار می‌رود کین تا تابستان ۲۰۲۷ در بایرن باشد، دوران حضور توخل در باواریا قرار است خیلی زود به پایان برسد و بعید است این مربی با توجه به درخواست هواداران بایرن برای ماندن، نظرش را تغییر دهد.

بایرن‌مونیخ امروز باید در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود و سه‌شنبه‌شب هم میزبان رئال مادرید خواهد بود. دو تیم بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • کمک بایرن به کین
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن