Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت مجدد ثبت‌نام برای جاماندگان آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی یکشنبه ۲۲ اسفند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/ پایان یافت.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ برای جاماندگان از ثبت نام و یا افرادی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، از امروز ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

طبق تقویم اعلامی وزارت بهداشت، آزمون کتبی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی روز‌های دوم، سوم و چهارم تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد بود.

همچنین امکان شرکت پذیرفته شدگان یا انصرافی‌های آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۰، در آزمون سال ۱۴۰۱ فراهم شد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره‌های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند و باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آن‌ها اقدام نمایند.

دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور سال آینده، مجاز به شرکت در آزمون هستند و داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو رشته یا مجموعه (با در نظر گرفتن مدارک مورد پذیرش آن رشته) که در دو نوبت متفاوت برگزار می‌شوند، هستند.


افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه است، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، چنانچه داوطلبان طبق مقررات نظام وظیفه ترخیص شوند می‌توانند ادامه تحصیل دهند. در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری وزارت بهداشت پذیرش دانشجو پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی داروسازی و دندانپزشکی دکتری تخصصی پژوهشی بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۱ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از حضور ۴۳۰ نفر از حافظان یزدی در نوزدهمین آمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی صبح امروز در حاشیه برگزاری نوزدهمین آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان یزد اظهار داشت: امسال 430 نفر از حافظان قرآن کریم در استان یزد در رشته‌های حفظ 10 و 20 و 30 جزء قرآن کریم در این دوره از آزمون شرکت کردند.

وی گفت: امسال نوزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در چهار شهرستان یزد، مهریز، میبد و اردکان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تلاش مسئولان قرآنی برای مهیاسازی بستر حفظ قرآن کریم در بین نسل جوان و نوجوان ابراز امیدواریم کرد: این حافظان قرآن در آینده برای استان و میهن عزیزمان افتخارآفرین خواهند بود.

نجیمی با بیان اینکه نتایج این آزمون 22 خرداد از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد، تصریح کرد: به قبو‌ل‌شدگان در رشته حفظ 10 جزء مدرک درجه 5 حفظ معادل مدرک دیپلم، به قبول‌شدگان در رشته حفظ 20 جزء مدرک درجه 4 معادل فوق دیپلم، همچنین به حافظان قبول شده در رشته حفظ کل قرآن کریم مدرک درجه سه تا یک معادل لیسانس تا دکترا اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: در طی دوره‌های متوالی بیش از 3000 حافظان قرآن کریم در استان یزد در این آزمون شرکت کرده و تاکنون 403 مدرک تخصصی حفظ برای افراد قبول شده صادر گردیده است.

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز در این رابطه اظهار کرد: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور جمعی از آقایان و بانوان حافظ قرآن کریم در شهرستان یزد برگزار شد و حضور نونهالان و جوانان در این آزمون چشم‌گیر بود.

وی خاطرنشان کرد: امید که بتوانیم بیش از پیش در رشد و تعالی حفظ آیات قرآن کریم که از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و امام جمعه یزد است قدم برداریم.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد