Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:08:34 GMT

رفع مشکل آبگرفتگي انهار خيابان وليعصر (عج)

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۷۶۴

خبرگزاری آریا-معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 از همکاری این منطقه با شهرداری منطقه یک برای رفع مشکل آبگرفتگی انهار شرقی و غربی محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3؛مهدی وارسته اظهار کرد: با توجه به آبگرفتگی انهار شرقی و غربی محور خیابان حضرت ولیعصر( عج) در روزهای بارانی، این موضوع در جلسه ای فرامنطقه ای و با حضور مسئولان شهری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با توجه به قرارگیری محل اجرای پروژه در محدوده منطقه یک، تصمیم گرفته شد این طرح با همکاری دو منطقه به اجرا درآید.
وارسته تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد، موضوع آبگرفتگی این نهر با حفر کانال یا لوله گذاری از ضلع شمال به جنوب و در امتداد انهار غربی خیابان ولیعصر (عج) وارد کانال ولنجک در ضلع جنوبی غربی رفع انسداد شود.
گفتنی است، این جلسه با حضور حمید جوانی، شهردار منطقه 3، محمد فیاض ، مدیرکل فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها و مدیران زیر مجموعه در سازمان مشاور و خاکریز آب و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک و شرکت آب مشاور طرح معاونت این منطقه بررسی شد.
درخ جلسه بررسی موضوع آبگرفتگی نهر محور خیابان حضرت ولیعصر(عج)، مقرر شد که منطقه 3 نسبت به طراحی مسیر ادامه دهد و همچنین منطقه یک نیز استعلامات لازم را اخذ کند. این نهر از منطقه یک و در تقاطع خیابان پارک وی به محدوده منطقه 3 سرریز می شود که با پیگیری های به عمل آمده ، دست طراحی و استعلامات تاسیساتی زیرسطحی آن مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبگرفتگی شهرداری منطقه منطقه یک منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند+ تصویر

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از گذشت ساعتی از آغاز بارش‌ها دردزفول خیابان‌های این شهر درگیر آبگرفتگی‌های شدید شدند.

آب باران با ارتفاع زیادی در خیابان‌ها جاری شد و خودرو‌های بسیاری در این آبگرفتگی‌ها گرفتار شدند.

حجم آب جاری شده در خیابان‌ها به حدی بود که خودرو‌های گرفتار شده قادر به حرکت نبودند.

پس از پایان بارندگی که طبق اعلام هواشناسی ایستگاه هواشناسی صفی آباد دزفول تا ساعت دو بعد از ظهر پنجشنبه ۹۹/۵ میلیمتر باران ثبت شد، نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌ها و تجهیزات خود به کمک مردم آمدند که در ادامه تصاویری از این امدادرسانی را مشاهده می‌کنید.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند + تصاویر
  • نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند+ تصویر
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو