Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:28:33 GMT

طرح ملی نهضت مسکن ملاک سنجش مدیران در استان‌های کشور است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۹۰۳

طرح ملی نهضت مسکن ملاک سنجش مدیران در استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز یکشنبه در دومین جلسه شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار مهمی در دولت است که این طرح به صورت ویژه دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر اهمیت این پروژه بیان کرد: طرح ملی نهضت مسکن ملاک ارزیابی مدیران در استان‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان با اشاره به وضعیت مسکن در کشور عنوان کرد: مشکلاتی در زمینه مسکن کشور و به تبع آن استان خوزستان وجود دارد که باید حل شود.

وی با بیان اینکه این پروژه نیازمند سرعت عمل است، تصریح کرد: در انجام پروژه مسکن نیازمند سرعت عمل هستیم و باید طی جلسات مختلف کارهایی که انجام شده را بررسی کنیم.

استاندار خوزستان افزود: شهرداری در اجرای فرایندهای لازم برای این طرح همکاری لازم را داشته باشد.

خلیلیان ادامه داد: مسیر پروژه‌ها و پیمانکاران باید در این طرح مشخص شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط با پروژه باید در جلسه حاضر شوند تا مشکلات برطرف شود و کار تسریع یابد.

استاندار خوزستان گفت: نقشه راه برای ساخت و سازهای شهرستان‌ها نیز مشخص شود.

کد خبر 5490362

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان طرح ملی مسکن بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی شیراز نظارت و بازرسی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن