Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:17:49 GMT

مسئولان تراکتور و ساغلام برای فصل آینده مذاکره خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۷۲۹۹

مسئولان تراکتور و ساغلام برای فصل آینده مذاکره خواهند کرد

سرمربی ترکیه‌ای تیم تراکتور قرار است طی هفته‌های آینده جلسه‌ای را با مدیران این باشگاه برگزار کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تیم تراکتور پس از چند هفته حضور در تبریز، موفق شد این تیم را از منطقه خطر خارج کند تا خیال پُرشورهای تبریزی برای بقا در لیگ برتر راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساغلام که روزهای پُرنوسانی را در هفته‌های اخیر در تبریز سپری کرد، از هفته بیست‌و‌یکم روی نیمکت سرخپوشان تبریزی نشست و تاکنون به دو پیروزی و سه تساوی دست یافته و تیمش متحمل دو شکست شده است. این مربی ترکیه‌ای در اسفند ماه 1400 با قراردادی یک و نیم ساله به تراکتور پیوست، اما ظاهراً باید برای فصل آینده با مدیران باشگاه تراکتور به توافق برسد.

این مربی که از کمبود بازیکن و شرایط تراکتور در هفته‌های اخیر به شدت ناراضی بود، قرار است جلسه‌ای طی هفته‌های آینده با مالک و مدیران باشگاه داشته باشد تا تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود. از تبریز خبر می‌رسد مدیران تراکتور نیز تمایل به ادامه همکاری با ساغلام دارند، اما باید همه مسائل در جلسه پیش رو مطرح شود.

ساغلام: دوست داریم فصل کابوس‌وار را خوب تمام کنیم/ لیستی به باشگاه نداده‌ام

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ارطغرول ساغلام تراکتور تبریز فوتبال ارطغرول ساغلام تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!