Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:36:44 GMT

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۷۸۲۷

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم معارفه شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و مدیرکل سابق ستاد اجرایی فرمان امام راحل در قم در بخشی از این جلسه طی سخنانی، بیان کرد: مهم در قرارگیری در هر مسوولیتی منشا اثربودن و برداشتن گام های مثبت در مسیر بهبود وضعیت عمومی مردم است.

محسن امیدیان با بیان اینکه ستاد فرمان اجرایی امام یک دستگاه تاثیرگذار و مهم در سطح کشور است، اظهار داشت: اعضای ستاد فرمان اجرایی امام در استان قم بدون حاشیه، اخلاص و جهادگونه مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم طی چندماه اخیر در تلاش بود تا انحصار در فعالیت های اجتماعی را کنار بزند و با حمایت و ساماندهی از گروه های مختلف جهاد و مردمی در توزیع عادلانه تر سرانه ها و امکانات گام بردارد.

گفتنی است در این آیین طی حکمی از سوی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احمد عبدی بعنوان مدیرکل استان قم ستاد مذکور منصوب شد.

احمد عبدی از حقوقدانان فعال و سوابقی همچون مسوول دفتر استاندار، مدیرفرهنگسرای جوان، نایب رییس هیات مدیره منطقه ویژه سلفچگان را در سوابق خود دارد و از جوانان انقلابی و جهادی استان قم می باشد./

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قم وضعیت معیشت کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قم وضعیت معیشت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قم وضعیت معیشت کمک های مردمی ستاد اجرایی فرمان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی