Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@19:13:00 GMT

درگیری میان طرفداران احزاب لبنانی در چند مرکز أخذ رأی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۰۰۹

درگیری میان طرفداران احزاب لبنانی در چند مرکز أخذ رأی

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که روند رای گیری در دو مرکز اخذ رای در منطقه فندیق و مرکز دیگری در البیره عکار، به دلیل آشوب و درگیری میان حامیان نامزدها متوقف شد.

به گزارش روسیا الیوم، ارتش لبنان اعلام کرد که درگیری در داخل یکی از مراکز اخذ رای در منطقه البیره- عکار رخ داد که به سرعت به خارج از مرکز انتقال یافت و چند نفر به این مرکز حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش اعلام کرد که یک خودروی گشت زنی ارتش وارد عمل شده و نیروها برای متفرق کردن درگیری و آرام کردن اوضاع، اقدام به شلیک تیر هوایی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات لبنان درگیری و نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دره جنی، منطقه‌ای رمزآلود در شرق ایران

ال جنی دره‌ای زیبا، وهم‌ناک و پر از شگفتی که یکی از جاذبه‌های طبیعی مهم ایران به شمار می‌آید و به گفته بومیان، محل زندگی جن‌ها و ارواح است. در این مقصد مرموز و جذاب می‌توانید به تماشای طبیعت بی‌نظیر یا تمدنی باستانی بنشینید و تجربه‌ای متفاوت در دل کویر به دست بیاورید.

به گزارش کجارو، دره کال جنی در ۳۲ کیلومتری شمال شهر طبس، در اطراف روستای ازمیغان و در امتداد خروجی قناتی در نزدیکی آن قرار دارد. جالب است بدانید که شهر طبس در گذشته بخشی از استان یزد بود؛ اما در تقسیم‌بندی‌های جدید در استان خراسان جنوبی قرار گرفت.

نام رمزآلود دره کال جنی از دو بخش «کال» و «جنی» تشکیل شده است. کال به‌معنای دره یا مسیر ایجاد شده به‌وسیله سیلاب‌ها و جریان آب است. به گفته بومیان این منطقه این دره در گذشته بسیار ترسناک و محل زندگی ارواح و جنیان بوده؛ به همین دلیل بخش دوم به نام این دره اضافه شده است. شکل و ساختار دره به‌گونه‌ای است که وزش باد (به‌ویژه در هنگام شب که شدت بیشتری می‌گیرد) و عبور آن از میان شکاف‌های دره، باعث به وجود آمدن صدا‌های عجیب و غریبی می‌شود. اهالی این منطقه در گذشته در واقع صدای وزش باد را در میان سنگ‌ها می‌شنیدند؛ صدا‌هایی عجیب و غریب و رعب‌انگیز که آن‌ها را از حضور جن‌ها در این دره مطمئن می‌کرد.

دره جنیان به‌شکل حرف V انگلیسی است. این دره که از معروف‌ترین دره‌های ایران به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دره جنی، منطقه‌ای رمزآلود در شرق ایران
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی