Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پیکان در دومین دیدار خود در قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۲، سانتوری سانبردز ژاپن را شکست داد و به دومین برد متوالی خود در این رقابت ها دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا که از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شده، امروز (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) با 4دیدار پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین دیدار روز دوم این رقابت ها تیم های پیکان و سانتوری ژاپن که در روز نخست برابر حریفان خود به پیروزی رسیده بودند، به مصاف یکدیگر رفتند و پیکانی ها 3 بر یک حریف خود را شکست دادند.

پیمان اکبری سرمربی پیکان در ابتدای این مسابقه از ترکیب اروین انگاپت، علی شفیعی، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی، سعید معروف و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو استفاده کرد.

تیم پیکان که در ست نخست این مسابقه غافلگیر شد و نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ به حریف ژاپنی واگذار کرده بود، در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید تا دومین برد خود را در این رقابت ها ثبت کند و ۶ امتیازی شود. پیکان فردا در سومین روز مسابقات با نماینده تایلند بازی دارد.

فهد اسماعیل از قطر به عنوان داور اول و حشام بکر گادیا از عراق به عنوان داور دوم، قضاوت دیدار پیکان و سانتوری را برعهده داشتند.

بر اساس مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا 2 هزار تماشاگر برای مشاهده این مسابقه به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آمده بودند تا والیبال بعد از 2 سال و اندی دوری تماشاگران به دلیل شیوع کرونا، دوباره یار هفتم خود را در ترکیب داشته باشد و حضور هواداران والیبال نقش مهمی در برد پیکان در این مسابقه داشت.

اعضای تیم تاراز قزاقستان و حدود ۲۰ ژاپنی مقیم تهران از دیگر تماشاگران این مسابقه بودند.

در دو مسابقه امروز نیز تیم های ناخون رایچاسیما و تاراز قزاقستان موفق به شکست نمایندگان عراق (گاز جنوب و اربیل) شدند.

در آخرین مسابقه دومین روز این رقابت ها تیم مقاومت شهداب با الریان روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

 


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل تمام شد تا روند عدم موفقیت برای کسب پیروزی در اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی ادامه داشته باشند. 

آخرین پیروزی اوزونیدیس در ورزشگاه اختصاصی گل گهر مقابل صنعت نفت رقم خورده و از آن زمان تا کنون آنها در 6 مسابقه به 3 شکست و 3 تساوی دست پیدا کرده‌اند. 

در مصاف با شمس آذر اما شرایط متفاوت بود و گل‌گهری‌ها با توجه پیروزی قاطع 3 بر صفر در جام حذفی مقابل فجر شهیدسپاسی در شیراز با امیدواری زیادی به مصاف شاگردان سعید دقیقی رفته بودند و در طول مسابقه نیز تیم برتر میدان بودند، اما مهاجمین این تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند که یکی از بهترین موقعیت‌های این تیم ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از سمت راست خط دفاعی شمس آذر بود. سحرخیزان برای زدن این توپ به هوا بلند شد، اما در شرایطی که مدافعی هم اطراف او نبود، موفق نشد دروازه را هدف بگیرد و در شرایطی که توپ را از تیرک اول به زاویه مخالف زده بود، با فاصله بسیاری راهی اوت شد. مهاجم جوان گل گهر در ادامه مسابقه هم چند فرصت دیگر داشت که نتوانست از آنها استفاده کند تا تیمش در پایان با تساوی بدون گل به کار خاتمه دهد.

البته سحرخیزان در کنار تورس و زنده‌روح بهترین گلزن گل‌گهر در این فصل از مسابقات به شمار می‌رود، اما شاید او در فصل‌های آینده دیگر در تیمی نباشد که مهاجم قابل اتکایی در دسترس کادر فنی نباشد و در آن صورت فرصت به او بسیار کمتر خواهد رسید.

عکس‌: جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!