Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فاینورد در حضور ستاره ایرانی خود مقابل توئنته تن به شکست داد.

به گزارش ایران اکونومیست، در دیدار پایانی هفته سی و چهارم اوردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران را در اختیار دارد، در دیداری خانگی در ورزشگاه دی کوییپ به مصاف همسایه خود در جدول یعنی توئنته رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاینورد که در جنگ کسب سهمیه قرار دارد، به امتیاز این دیدار خانگی نیاز مبرم داشت و از طرفی توئنته نیز برای اینکه بتواند به فاینور نزدیک شود، برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بود.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد برخلاف دیدارهای قبلی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد خوبی نیز داشت. او در این جدال در دقیقه ۵۶ تعویض شد.

جهانبخش پس از نیمکت‌نشینی طولانی‌مدت، برای دومین بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت. 

در این جدال توئنته در دقایق ۲۷ و ۳۷ دروازه میزبان را باز کرد اما فاینورد در دقیقه ۶۸ توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

یاران جهانبخش با ۷۱ امتیاز در رده سوم جدول ماندند. تیم‌های آژاکس و آیندهوون بالاتر از فاینورد در رده‌های اول و دوم قرار دارند. توئنته نیز با ۶۸ امتیاز چهارم است‌.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: علیرضا جهانبخش ، تیم ملی ایران ، فاینورد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران فاینورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد