Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@03:22:29 GMT

پرسپولیس، تیمی که از بهانه هایش قوی تر نبود!

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۶۶۳

نشد که نشد؛ پرسپولیس امسال نه مثل تیم برانکو جنگجو بود، نه مثل دوران کوتاه کالدرون باثبات! هربار استقلال کم آورد، پرسپولیس به جای آنکه به سمت جنگ قهرمانی برود همانند یک لشگر شکست خورده ایستاد و پا به پای آبی ها امتیاز از دست داد...

نه این پرسپولیس ما نیست؛ شاید این جمله ای باشد که هفته هاست هواداران پرسپولیس آن را تکرار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پرسپولیس کورس قهرمانی را به استقلال باخت و آبی ها به قهرمانی رسیدند تا شاید دیگر شاهد جملات قصار کادرفنی پرسپولیس نباشیم!

پرسپولیس در قرن جدید فقط یک پیروزی آن هم برابر پیکان به دست آورده و چنین آماری را نه می توان تقصیر داور انداخت، نه فدراسیون و نه هیچ ارگان دیگری! پرسپولیس مشکل داشت و دارد ولی کادرفنی پرسپولیس این مشکلات را باور نکردند.

کادرفنی پرسپولیس هرچه می خواست داشت؛ از خریدهای ابتدای فصل و خارجی های عجیب و غریب تا حمایت هواداران. حتی آن روزهایی که هواداران پرسپولیس اعصابشان از اختلاف 6 امتیازی با رقیب خرد بود هم پشت سرمربی شان درآمدند و هر بار یحیی برای فرار از پاسخ به تصمیمات عجیب فنی اش استعفا کرد، هواداران پشت سرمربی تیم شان را گرفتند، به امید اینکه شاید تیم شان برگردد و دوباره قهرمان شود.

نشد که نشد؛ این تیم نه مثل تیم برانکو جنگجو بود، نه مثل دوران کوتاه کالدرون غیرمنتظره! هربار استقلال کم آورد، پرسپولیس به جای آنکه به سمت جنگ قهرمانی برود همانند یک لشگر شکست خورده ایستاد و پا به پای آبی ها امتیاز از دست داد.

به قول معروف خود پرسپولیس هم دلش قهرمانی نمی خواست؛ هواداران پرسپولیس حالا می گویند ما به کادرفنی مان باختیم، کادرفنی که ضعفش را هرگز قبول نکرد.

از یحیی گرفته که آن روی خودش را نشان داد و دیگر آرام نبود تا دیگر اعضا؛ تیمش که می باخت از روی سکوها تا وسط زمین را می دوید تا به داور اعتراض کند. وقتی هم تصور می کرد شرایط از دستش خارج شده، استعفا می کرد و همه نتایج بد را یادشان می رفت و می آمدند تا منت سرمربی را بکشند.

نفر بعدی داوود فنایی است؛ داوود فنایی را احتمالا بیشتر از تمرینات پرسپولیس در صفحات مجازی و در حال ژست گرفتن دیده اید. تاثیر چنین کاری را هم روی دروازه بان های پرسپولیس و عملکرد آن ها جستجو کنید. از حامد لکی که دیگر آن شخصیت آرام و بی حاشیه نبود و دوباره به تنظیمات کارخانه برگشته بود تا احمد گوهری که مشخص بود ذره ای از لحاظ روانی روی او کار نشده و ترس و استرس از تمام واکنش های او به هوادار منتقل می شد.

کریم باقری و مهرداد خانبان هم که یک پایشان در پرسپولیس بود، پای دیگرشان در تیم ملی.

و البته برسیم به حاشیه ساز ترین مرد نیمکت پرسپولیس؛ حمید مطهری که روزها کار می کرد تا شب ها رویاپردازی کند! حمید مطهری که در تمرین کفش هایش را محکم می بست! حمید مطهری که مثل یک گلادیاتور کار می کرد تا مثل یک پادشاه زندگی کند! حمید مطهری که از بهانه هایش قوی تر بود! حمید مطهری که... اصلا شما بگویید انقدر زیاد است که از دستمان در رفته است.

هرچه بود داستان قهرمانی پرسپولیس در این فصل به پایان رسید، هرچند لیگ هنوز تمام نشده و ممکن است امسال برای سرخ ها تلخ تر هم تمام شود چرا که سپاهان حالا به دو امتیازی پرسپولیس رسیده است.

پرسپولیس امسال از بهانه هایش قوی تر نبود، برخی بازیکنان که پیراهن این تیم را پوشیدند در حد و اندازه های این تیم نبودند و از آن مهم تر، کادر فنی که هرگز ضعفش را نپذیرفت؛ حالا حتی اگر عذرخواهی کند و اشتباهات را بپذیرد هم فایده ای ندارد، دیگر نه جامی مانده، نه فرصتی برای قهرمانی...

اخبار داغ 

رکنا برگشت حسین ماهینی: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت / امسال بهانه ها بیشتر از تلاش بود! وریا غفوری: ما همگی سربازان فرهاد مجیدی هستیم / فیلم دبل مسی ؛ گل دوم مسی به مون پلیه ( پاری سن ژرمن 2-0 مون پلیه ) کلکسیون افتخارات کلوپ در لیورپول کامل شد؛ دستاوردی که فقط فرگوسن به دست آورده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید مطهری بهانه ها نه مثل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • مطهری: این یک استارت دوباره است