Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، روح الله سُلگی روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری کلاردشت افزود : البته در اغلب شهرستان های این استان از گذشته تاکنون تخریب اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای بی رویه شکل گرفته است اما در کلاردشت طبق گزارش های واصله باید از ادامه وقوع این پدیده شوم و نامیمون به طور ویژه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با تاکید بر آنکه دهیاران و شوراهای اسلامی به جای انجام وظایف محوله برابر قانون ،نباید به کارهای بنگاه‌داری و معامله زمین در این شهرستان مبادرت بورزند،  ادامه داد : ظرفیتی که کلاردشت از لحاظ برخورداری از مواهب طبیعی ، چشم اندازهای بی نظیر و ... دارد در کمتر نقاط این استان چنین موقعیت ممتازی وجود دارد، بنابراین فرماندار باید با همراهی دیگر مسوولان، شرکت تعاونی هایی را شکل دهد و در حوزه رونق گردشگری مخصوصا بومگردی برنامه ریزی کند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که واقعا جای تاسف دارد کلاردشت با این همه ظرفیت اما اغلب جوانان این خطه جویای کار هستند.
سلگی با اشاره تحریم های دشمنان علیه ملت ایران ، تاکید کرد : در دورانی که کام مردم به خاطر تحریم های ظالمانه و فرافکنی شبکه های رسانه ای بیگانه تلخ شده بنابراین دوران روحیه پشت میز نشینی و تفنن نیست بلکه همه مسوولان باید با ریاضت و اخلاص برای رضایت مندی مردم گام بردارند. 
این مسوول استانی، اصلاح شیوه طرح پرداخت ارز ترجیحی بعنوان گام بزرگ دولت در عادلانه سازی یارانه ها را یادآور شد و گفت که متاسفانه از هزار میلیارد تومان بودجه ملی کشور در قالب یارانه ، حدود نیمی از آن  قاچاق می شد؛ در حالی که این دولت  برای کوتاه کردن زیاده خواهان و مافیای بزرگ سعی کرد این یارانه را مستقیم به مردم بدهد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از سرپرست فرماندار جدید کلاردشت خواست تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها ،مشکلات و موانع بر سر راه توسعه کلاردشت را شناسایی و طی پایان سال گزارش دهد.
در این مراسم ،زین العابدین فقیه نصیری بعنوان سرپرست فرمانداری کلاردشت معرفی و از خدمات چهار ساله کامران پولادی فرماندار پیشین قدردانی شد. 
شهرستان کلاردشت با برخورداری از یک نقطه شهری ، ۱۹ نقطه روستایی و دستکم ۲۴ هزار نفر جمعیت در ِغرب مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها مراسم معارفه مازندران کلاردشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه مازندران کلاردشت مراسم معارفه مازندران کلاردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند

توکل آبشناس اظهار داشت: بر اساس قانون دو مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به مساحت تقریبی ۳۰ مترمربع بنا، ۹۰ متر دیوارکشی به طول و ۲۰ مترمربع محوطه‌سازی در اراضی باغی روستای کوهانی شهرستان نهاوند قلع و قمع شدند.

وی گفت: مالکان این اراضی بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳ تخریب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: بر اساس این اقدام قانونی در اراضی کشاورزی، حدود ۸ هزار مترمربع از اراضی مرغوب به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان آزاد شد.

وی افزود: این عملیات با دستور مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان و همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند