Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:37:19 GMT

خبرهای ضد و نقیض از قیمت مرغ در عمده فروشی ها

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۸۷۰

خبرهای ضد و نقیض از قیمت مرغ در عمده فروشی ها

 

به گزارش تابناک از صداوسیما، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به آنکه نرخ مصوب هر کیلو مرغ در عمده فروشی‌ها ۵۵ هزار تومان و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود، امروز در سطح عمده فروشی‌ها و در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت ۳۷ تا ۳۹ هزار تومان رسید.

وی افزود: قیمت مرغ که امروز در میادین عمده فروشی به ۳۷ تا ۳۹ هزار تومان رسیده بود هم اکنون ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصاحت بیان کرد: در مجموع امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت) حدود ۸۰۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران عرضه شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت مرغ امروز به دلیل کاهش تقاضا نسبتاً کاهشی شدید بود.

مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به پوشش مناسب صداوسیما در روزهای اخیر درباره تأمین تخم مرغ مورد نیاز مردم گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بخش خصوصی تخم مرغ مورد نیاز را تأمین و روانه بازار کرد و هم اکنون بازار این کالا هم به تعادل نسبی رسیده است.

وی افزود: تخم مرغ امروز به صورت عمده ۶۱ هزار تا ۶۵ هزار تومان توزیع و در خرده فروشی هم از ۶۰ هزار تا ۷۶ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

فصاحت با بیان اینکه هم اکنون تخم مرغ در میادین با قیمت ۷۱ هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: فردا هم روند کاهشی قیمت مرغ و تخم مرغ را در میادین اعمال خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران شهرداری تهران عمده فروشی یارانه ارز 4200 تومانی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746318

دیگر خبرها

  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار