Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت ملی گاز ایران و شرکت فولاد مبارکه در زمینه توسعه فناوری بومی و استقرار یک واحد ذخیره‌سازی گاز طبیعی به صورت مایع، توسط مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این تفاهم‌نامه شرکت فولاد مبارکه و شرکت ملی گاز ایران توافق کردند همکاری دوجانبه به منظور طراحی، ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از یک واحد ۱۰۰ تن در روز LNG به همراه مخازن ذخیره‌سازی به ظرفیت حداقل ۲۵ هزار تن با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به گونه‌ای که دانش فنی گردد؛ فناوری واحد‌های مذکور در مقیاس صنعتی به صورت کامل بومی‌سازی‌شده و کشور از دانش فنی این واحد‌ها بی‌نیاز گردد.

همچنین طرفین در این تفاهم‌نامه موافقت کردند در خصوص توسعه فناوری بومی و استقرار یک واحد ذخیره‌سازی گاز طبیعی به صورت مایع همکاری کنند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در این آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه به عنوان ۲ قدرت تجاری صنعتی کشور محسوب می‌شوند و باید با یکدیگر همکاری کنند.

به گفته او، فولاد مبارکه به عنوان شرکتی که سهم یک درصدی از تولید ناخالص ملی (GDP) را دارد، در حوزه‌های مختلف مانند آب، برق، حمل و نقل، فعال‌سازی و استخراج میادین گازی ورود پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سابقه دیرینه‌ای دارد و امضای تفاهمنامه همکاری با این شرکت اتفاق مبارکی است؛ امیدوارم با حمایت‌های وزارت نفت، شرایط مساعدی پیش روی هر ۲ صنعت قرار گیرد.

ضرورت تقویت منافع مشترک صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه

عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در این آیین گفت: تامین خوراک مورد نیاز صنعت و به‌ویژه گاز، منجر به انعقاد چنین تفاهمنامه‌ای شده چراکه هم ما و هم فولاد مبارکه نیاز به گاز دارند.

او می‌گوید: ما با فولاد مبارکه به عنوان دومین شرکت بورسی کشور منافع مشترکی داریم که باید برای تقویت آن در کنار یکدیگر همکاری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امیدواریم بتوانیم با امضای این تفاهم‌نامه در راستای پیشرفت کشور گام‌های بلندی برداریم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور شرکت‌های فعال در این عرصه از ۲۳ اردیبهشت‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت فولاد مبارکه پتروشیمی خلیج فارس شرکت ملی گاز ایران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شرکت ملی گاز ایران شرکت فولاد مبارکه مدیرعامل شرکت نامه همکاری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد. "

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد