Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مقاومت شهداب یزد در دومین مسابقه خود در قهرمانی باشگاه های آسیا موفق به شکست الریان قطر شد و با ۶ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) با دیدار دو تیم مقاومت شهداب یزد و الریان قطر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قهرمان لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ ایران در این مسابقه که از گروه دوم مسابقات برگزار شد، سه بر صفر به پیروزی رسید تا به دومین برد متوالی خود دست یابد و ۶ امتیازی شود.

تیم الریان نیز با پذیرش دومین ناکامی که با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۴ به دست آمد، همچنان بدون برد و امتیاز در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داور اول و ساوا تاتسوهیرو از ژاپن به عنوان داور دوم، قضاوت دیدار شهداب و الریان را برعهده داشتند.

در سه دیدار دیگر امروز تیم های تاراز قزاقستان، ناخون راتچاسیما تایلند و پیکان تهران مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

فردا (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) سومین و آخرین روز مرحله گروهی این رقابت ها با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری خواهد شد و تیم مقاومت شهداب یزد از ساعت ۱۹ به مصاف تاراز قزاقستان می رود.


اسماعیل نژاد و میشال امتیازآورترین بازیکنان دیدار شهداب و الریان     

 در چهارمین و آخرین دیدار روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا ۲۰۲۲ تیم های مقاومت شهداب یزد و الریان قطر به مصاف هم رفتند.

شاگردان علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم شهداب در این مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا دومین برد متوالی خود را به دست آورند.

امین اسماعیل نژاد از تیم شهداب و سینگر میشال از تیم الریان با کسب ۱۳ پوئن به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آوردند.

تیم شهداب در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۵ پوئن در حمله، ۸ امتیاز در دفاع، ۳ پوئن سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان نماینده قطر بود.

تیم الریان نیز در این مسابقه در مجموع ۵۱ امتیاز کسب کرد که شامل ۲۲ امتیاز حمله، ۴ دفاع، ۵ پوئن سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهداب بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقاومت شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!

پیکان تیم بسیار جوانی دارد و رضا عنایتی هم به آن‌ها فرصت می‌دهد.

طرفداری | رضا عنایتی آمار ویژ‌ه‌ای را با پیکان ثبت کرده است.

پیکان در چهارچوب جام حذفی برابر مس رفسنجان قرار گرفت و در ضربات پنالتی از این تیم شکست خورد.

رضا عنایتی در این دیدار ترکیب جوانی را راهی میدان کرد تا نشان دهد تا چه اندازه به استفاده از بازیکنان کم سن و سال علاقه دارد.

میانگین سنی پیکان در این دیدار زیر ۲۲ سال بود که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

سن بازیکنان پیکان در دیدار امروز به شرح زیر است:

محمدرضا دیناروند؛ ۲۱ سال

مبین دهقان؛ ۱۸ سال

نیما احمدی؛ ۱۹ سال

ایمان اکبری؛ ۲۴ سال  

علی‌اصغر صادقی؛ ۲۳ سال 

ابوالفضل زمانی؛ ۱۸ سال 

علی‌اکبر رنجبر؛ ۱۹ سال

امیرحسین غلامی؛ ۲۶ سال

آرش هاشمی؛ ۱۹ سال 

مجتبی حقدوست؛ ۲۷ سال 

امیر شهیم؛ ۲۱ سال 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟