Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری خواف، مهدی عباسپور عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: دولت سیزدهم با برنامه ریزی دقیق این طرح را به عنون یکی از ضرورتهای اقتصادی کشور در دست اجرا دارد و همه بخشها و مسوولان ذیربط باید با عمل به وظایف خود دولت را در انجام این طرح مهم یاری دهند.

وی اظهار داشت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، امید، پیشرفت و نشاط را در جامعه جاری می سازد و نهادینه سازی آن در جامعه نیازمند فرهنگ سازی همه بخشها است و هر بخشی باید وظایف خود را در این زمینه به خوبی بشناسد و به آن عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خواف، جهاد تبیین را وظیفه و رسالتی خطیر دانست و گفت: در وضعیت حساس کنونی، بیان دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و اقدامات دستگاه های اجرایی، امید، پیشرفت و نشاط را در جامعه جاری می کند.
وی از تدوین سند توسعه شهرستان خبر داد و بهره برداری و مطالعه دقیق این سند توسط دستگاه ها را ضروری عنوان کرد و خواستار برنامه ریزی کلیه دستگاهها بر اساس سند مذکور شد.
فرماندار خواف با اشاره به  اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به موقع و جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع،  اجرای عدالت، حفاظت و حراست از اموال دولتی ، احصاء مشکلات و مدارا با مردم را از دیگر ویژگی‌های مدیران این دولت ذکر کرد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن، و سلامی و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

معادن سنگ آهن سنگان خواف در مجموع با ذخیره یک میلیارد تن، یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ آهن جهان است که تامین کننده خوراک اولیه تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن است.
مجموعه کانسارهای سنگ آهن سنگان در وسعتی به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر و عرض ۱۰ کیلومتر در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها خواف ارز ترجیحی سازمان هدفمندسازی یارانه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خواف ارز ترجیحی سازمان هدفمندسازی یارانه ها خواف ارز ترجیحی سازمان هدفمندسازی یارانه ها سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی