Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@10:56:45 GMT

سارق مسلح حین فرار در برخوار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۳۰۴

سارق مسلح حین فرار در برخوار دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع تعدادی سرقت مغازه و معابر شهرستان بُرخوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی هوشمندانه محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات پلیسی سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و جستجو برای دستگیری را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه فرد مذکور از سارقان حرفه‌ای بوده و هیچ گونه ردی از خود باقی نمی‌گذاشت به همین دلیل دستگیری وی با مشکل همراه بود تا اینکه کارآگاهان مطلع شدند، سارقی که به دنبال وی هستند در یکی از مناطق این شهرستان اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت کرده و در حال خروج از شهرستان است که بلافاصله مأموران دست به کار شده و در کمترین زمان ممکن وی را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: متهم با مشاهده مأموران اقدام به سمت بیابان‌های اطراف متواری و در حین فرار با سلاح کلتی که در دست داشت به سمت مأموران تیراندازی کرد اما در نهایت با اقدام بهنگام و ضربتی مأموران دستگیر و یک قبضه کلت کمری به همراه ۶ تیرجنگی و مقادیری طلاجات مسروقه از وی کشف شد.

ترکیان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با اسناد و مدارک مستدل کارآگاهان روبرو شد به ۱۶ فقره سرقت، کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع اقرار کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصفهان سرقت مسلحانه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد