Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مولوی سید احمد عبدالهی عصر یکشنبه در شورای اداری شهرستان درمیان اظهار داشت: تاکنون در خصوص اجرای این طرح اقناع‌سازی و روشنگری توسط مسوولان انجام شده اما همچنان در خصوص تبیین این موضوع برای مردم جای کار وجود دارد.

 وی بیان کرد: طرح مردمی‌سازی و اصلاح نظام یارانه‌ها، طرح کارشناسی و با مشورت با کارشناسان اقتصادی برنامه‌ریزی شده و این طرح به صلاح منافع عمومی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی عبدالهی به دیدار اخیر خود و جمعی از علمای اهل سنت کشور با آیت الله رییسی اشاره کرد و گفت: در این دیدار علمای اهل سنت دغدغه‌های مختلف خود را از جمله موضوع گرانی را مطرح کردند که رییس جمهور در این دیدار با سعه صدر و به صورت کارشناسی و خوب به دغدغه‌های مطرح شده، پاسخ داد که بنده از پاسخ‌های ارایه شده متاثر و قناع شدم.

وی عنوان کرد: وقتی انسان به صورت عمیق به اجرای طرح مردمی‌سازی و اصلاح نظام یارانه‌ها فکر می‌کند به این نتیجه می‌رسد که اجرای این طرح به نفع اقشار ضعیف جامعه است و به عنوان مثال برای خانواده هفت و یا هشت نفری بالای سه میلیون یارانه واریز می‌شود که این افراد قبلا کجا از این حقشان استفاده می‌کردند؟

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: در گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی به تجار و وارد کنندگان پرداخت می‌شد و افراد محروم در صورتی که حقشان بود، منفعتی نمی‌بردند و الان این پول به حساب خودشان واریز می‌شود و به سلیقه خود کالای اساسی خود را تامین می‌کند.

مولوی عبدالهی با بیان اینکه حرکت‌های هیجانی برای خرید اقلام در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بود که الان تمام شده است، گفت: حتما در آینده نزدیک بازار به تعادل و ثبات خواهد رسید و به مرور زمان اثرات مثبت این طرح را مردم متوجه خواهند شد.

وی با تاکید براینکه در اجرای طرح مردمی‌سازی و اصلاح نظام یارانه‌ها نباید میدان را به دشمن دهیم که بخواهد از این فرصت سوءاستفاده کند، گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف اطلاع‌رسانی از جمله تریبون‌های نماز جمعه برای اقناع‌سازی این طرح استفاده شود.

مولوی عبداللهی تصریح کرد: آیت الله رییسی تاکید داشت که نهایت سعی و تلاش را خواهد کرد که به هیچ عنوان به اقشار مختلف جامعه در خصوص اجرای این طرح آسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به دیدار اخیر علمای اهل سنت و اینکه رییس جمهوری با سعه صدر و فراتر از زمان تعیین شده به دغدغه های اهل سنت در خصوص اجرای این طرح و سایر مسائل گوش فرا داد، گفت: این موضوع و دیدار در انسجام و وحدت اقوام و مذاهب جامعه خیلی تاثیرگذار است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که اتحاد و انسجام ملت ایران در بین اقوام و مذاهب مختلف حفظ شود و دشمنان به اهدافی که برنامه‌ریزی کردند، نرسند، دشمنان تا الان در اختلاف بین ما ناکام بودن و از این پس هم با هوشیاری جامعه اهل سنت و شیعه ناکام خواهد ماند.

مولوی عبدالهی با تاکید بر اینکه باید تلاش ما این باشد که میدان را به دشمنان ندهیم، اضافه کرد: در این زمینه هوشیاری و بصیرت اقوام و مذاهب مختلف خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری در دیدار با علمای اهل سنت تاکید بر بومی گزینی داشتند، اضافه کرد: ایشان در این دیدار تاکید داشتند که ادارات باید از افراد بومی شایسته استفاده شود در این خصوص تقاضای من از فرماندار و مجموعه اداری شهرستان این است که جذب افراد بومی، شایسته و واجد شرایط را در اولویت قرار دهند.

 امام جمعه اسدیه هم گفت: اجرای طرح مردمی‌سازی و اصلاح نظام یارانه‌ها در کشور سروصدایی ایجاد کرد، نبود کالا پمپاژ رسانه‌ای دشمن است که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام مصیب خزاعی افزود: دشمنان با استفاده از فضای تبلیغاتی خود به شدت به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند، طرح مردمی‌سازی و توزیع نظامند یارانه‌ها به عنوان جراحی بزرگ اقتصادی به نفع مردم محروم است و اجرای موفق آن نیازمند همراهی مردم است.

وی عنوان کرد: وظیفه تک تک ما مسوولان است که اجرای مردمی‌سازی و توزیع نظامند یارانه‌ها را به صورت مستند برای مردم تبیین و روشنگری کنیم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در این خصوص باید به وظایف خود در راستای جهاد تبیین به خوبی عمل کند.

حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه در این شرایط وظیفه همه ما حراست و حفاظت از رویکرد دولت سیزدهم است، اضافه کرد: قطعا در آینده با اجرای موفق این طرح، شرایط به گونه‌ای خواهد بود که تشکر مردمی از دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری از اجرای این طرح حمایت کردند، باید ما هم همراهی و حمایت لازم را داشته باشیم و نگذاریم که دشمن از این شرایط سوء استفاده کند.

امام جمعه اسدیه با بیان اینکه عدم سکونت مسوولان در محل خدمت خیانت به مردم است، اضافه کرد: مسوولان تمام تلاش خود را در راستای مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت و امکانات شهرستان بکارگیرند.

برچسب‌ها اهل سنت جلسه شورای اداری درمیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهل سنت جلسه شورای اداری درمیان اهل سنت جلسه شورای اداری درمیان اجرای این طرح علمای اهل سنت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ابتدا دنیای امروز را عرصه نبرد طرفداران دین اسلام، قرآن و ارزش‌های انسانی با دشمنان خدا، شیطان پرست‌ها، خودپرست‌ها و دنیا پرست‌ها دانست و سپس گفت: دشمن جنگی ترکیبی در همه عرصه‌های زندگی مسلمانان ایرانی به راه انداخته است.

امام جمعه شیراز گفت: ما جنگ نظامی را هشت سال تجربه کردیم و کارآزموده هستیم اما دشمنان عرصه اقتصادی را نقطه ضعف ما می‌دانند و در این عرصه جنگ راه انداخته‌اند که به کمک خدا و با همراهی مردم این عرصه را هم خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ فرهنگی نیز تمام تلاش خود را می‌کند که بر ما پیروز شود گفت: در این عرصه نیز پیروز واقعی ما مسلمانان خواهیم بود و این وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کار و کارگر و روز معلم بیان کرد: کارگران سربازان عرصه جنگ اقتصادی و معلمان سربازان عرصه جنگ فرهنگی هستند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز بر حمایت مسئولان از تولید ملی و تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: در برخی از جلسات می‌گوئیم این جنس را فلان شرکت شیرازی یا استان فارسی تولید کرده و از آن باید حمایت کرد اما عده‌ای می‌گویند نمونه خارجی آن بهتر است و اینگونه تولید ملی تضعیف می‌شود و به کشور آسیب می‌زنند.

امام جمعه شیراز از مردم خواست اگر کسی پول دارد به جای اینکه بخواهد دلالی کند به سرمایه‌گذاری در بخش تولیدی بپردازد که این نکته باید قابل توجه بانک‌ها و همه مدیران نیز قرار بگیرد.

وی در ادامه به زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در تولید، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ کار، ایجاد اشتغال در جامعه و مبارزه با فساد اقتصادی به عنوان دیگر مولفه‌هایی نام برد که سبب تحقق بهتر شعار سال می‌شوند.

کد خبر 6089228

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست