Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:15:53 GMT

تصویب بودجه ۱۴۶ میلیارد تومانی برای شهرداری بهشهر در سال ۱۴۰۱ + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۶۴۶

تصویب بودجه ۱۴۶ میلیارد تومانی برای شهرداری بهشهر در سال ۱۴۰۱ + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، یاسر احمدی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بودجه شهرداری بهشهر از ۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ در سال جاری و در سال ۱۴۰۱ به ۱۴۶ میلیارد تومان افزایش یافته است و همه تلاش ما برای تحقق بودجه و افزایش عمران و آبادانی در بهشهر است.

وی در ادامه با اشاره به توسعه گردشگری در بهشهر افزود: واگذاری ۱۰۰ درصدی سالارتپه انجام شده و در حال عقد قرارداد با پیمانکار هستیم و همچنین عباس‌آباد هم خدمات خوبی توسط شهرداری اجرایی شده و می‌شود و برای صفی‌آباد بهشهر به عنوان مطالبه جدی و دغدغه مردم بهشهر، دوربین نصب شده و دیوارکشی و حصارکشی در دست انجام است تا جداسازی انجام و کار اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بهشهر میدان چیت بهشهر را از برنامه‌های مهم در دست اجرای شهرداری دانست و خاطر نشان کرد: این توافق، دو قسمت دارد که تفکیک زمین و تغییر کاربری داریم که در تغییر کاربری باید بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شود و هزینه تمام میدان در ۴ طبقه بنا و میدان و پیاده‌رو ، در برآورد اولیه بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیست و لذا اعتبار این میدان چیت و عمارت از اعتبارات داخلی شهرداری و از درون خود طرح تامین می‌شود.

 

 

احمدی گفت: آنچه دغدغه ماست بحث اجرا نیست و دغدغه ما روند صدور مجوز است که مصوبه شورا را داریم و منتظر کمیته انطباق فرمانداری و سپس کمیسیون ماده ۵ به ریاست استاندار و یا معاون استاندار هستیم و از داخل شهرستان موافقت‌ها اخذ شده و کمیسیون ماده ۵ باقی مانده و از این طرح تا زمانی که حقوق شهرداری پرداخت نشود؛ مالکین چیت‌سازی هم منتفع نمی‌شوند.

وی افزود: در بخش خدمات شهری، ایجاد پناهگاه سگ‌های ولگرد اجرایی شده و همچنین بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی انجام شده و به دنبال رجکت‌سوز در کمپوست بهشهر و همچنین شهرک پسماند هستیم تا معضل زباله و پسماند در شرق مازندران مرتفع شود.

شهردار بهشهر بیان کرد: ۸۰۰ سطل زباله و ماشین شستشوی سطل زباله در خدمات شهری شهرداری بهشهر وجود دارد و هر شب بین ۷۰ تا ۸۰ سطل شستشو شده و هر ۱۰ روز یکبار تکرار می‌شود و متاسفانه برخی از شهروندان به جای تخلیه زباله در شب این کار را در روز انجام می‌دهند که این انباشت زباله در روز در سطل زباله مشکلات و بوی بد مخصوص به خود را دارد.

احمدی گفت: در راستای انتقال ساختمان اداری شهرداری از پارک ملت، نظر و اعتقاد ما هم همین است و در همین راستا مصوب شده که حتی به شرط اجاره در هر مکانی در خارج از پارک ملت، اجازه انتقال بخش اداری شهرداری را از طرف شورای اسلامی شهر بهشهر داشته باشم و نقل مکان کنیم و این خواسته انتقال از این مکان تاریخی در ما وجود دارد.

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر بهشهر هم اظهار کرد: اجرای برنامه جامع شهری از برنامه بلند مدت ماست و همه تلاش ما در این دوره از شورای اسلامی شهر بهشهر براساس برنامه محور بودن است.

سیدمحمد باقری افزود: احداث زیرگذر در پارک ملت بهشهر یکی از طرح‌های شهرداری است که از زیرگذر زمانی دفاع می‌کنیم که مطالعات انجام شده باشد و اینکه مطالعات در دست انجام است، جای قدردانی دارد و اینکه زیرگذر چگونه است باید منتظر مطالعات فنی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و... باشیم.

 

 

وی گفت: کارهای بسیار خوب و ارزشمندی با مصوبه شورای اسلامی و همفکری اعضای شورای شهر بهشهر توسط شهرداری اجرایی شده که باید با تلاش همگانی و کمک شهروندان و فرهنگ‌سازی تلاش شود تا کارهای بیشتری انجام و اجرایی شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار بهشهر یاسر احمدی میلیارد تومان شورای اسلامی شهر بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ استاندار زنجان گفت: نهاد شورا اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین ساختار مردم سالاری دینی است و اگر قرار باشد کشورمان در تحزب رشدی داشته باشد به این نقطه باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه امیدواری‌های زیادی در شورا‌ها ایجاد شده است افزود: از زمان شکل گیری شورا‌ها در کشور سال‌ها گذشته است و این نهاد‌ها اکنون به بلوغ رسیده اند، عملکرد و رفتار‌ها نیز نسبت به قبل بهتر شده است.

افشارچی بابیان اینکه در ۲ و نیم سال گذشته کار‌های متعددی در حوزه شورا‌های شهری و روستایی استان انجام گرفته است، ادامه داد: در این راستا سال گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال پرداختی انجام گرفت که پیش بینی می شود این رقم در سال‌های آینده به بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه تمرکز بر ارزش افزوده تولید و ثروت توسط شهرداری و دهیاری‌ها مد نظر باشد، افزود: انتظار بر این است مبنایی برای ایجاد ثروت در دراز مدت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به شعار سال گفت: وضعیت دهیاری‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و عملیات عمرانی نیز شتاب بیشتری گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه ایجاد کارگاه‌های اقتصادی موضوع مهمی است گفت: این استان به سمت نظام خوشه روستا‌ها حرکت می‌کند و برنامه‌هایی را در این خصوص مورد توجه قرار داده که همراهی دستگاه‌ها در تحقق آن لازم است.

وی با تأکید بر اینکه روستا‌های استان باید بیشتر مولد باشند ادامه داد: استان به موضوع مشکلات واقف است و مسئله بهره روری آب در روستا‌ها امری مهم محسوب می‌شود.

استاندار زنجان به لزوم بهره گیری از تکنولوژی‌های روز اشاره کرد و گفت: انتظار بر این است که شهرداری‌ها در این خصوص پیشگام باشند و تحولاتی را ایجاد کنند.

افشارچی با بیان اینکه دسترسی مردم به اینترنت پر سرعت در شهر‌های ابهر، خرمدره، قیدار و زنجان در حال انجام است افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید ناظر بر آینده باشد و در این میان هوش مصنوعی اولویت اول در سطح جهانی است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است