Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - همین ترفند در اپ‌های Notes و Mail قابل انجام است. همچنین می‌توانید این روش را در هر جایی که فیلدی برای افزودن متن وجود دارد امتحان کنید. این روشی فوق‌العاده ساده برای کپی و پیست کردن بدون نیاز به هایلایت کردن دستی فایل تصویری، که ممکن است ناخوشایند باشد، است. ارسال عکس‌ها به دوستان یا خانواده راه بسیار خوبی برای اشتراک‌گذاری حاطره‌ها است، و روش معمول انجام این کار از طریق اپ iMessage در آیفون این است که در گالری تصاویرتان جستجو کنید تا تصویر را در خود این اپ پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، اگر عکس را باز شده در گالری عکس‌هایتان یا جایی دیگر، مثلا در اپ Notes، دارید راهی آسانتر برای این کار وجود دارد. این روش شامل کپی کردن تصویر در کلیپبورد آیفون با استفاده از یک شورتکات ساده و سپس ذخیره کردن مستقیم آن در پیام متنی‌تان است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این ترفند در تیکتاک معرفی و محبوب شد و برای کاربران آیفون این امکان را فراهم می‌آورد که بلافاصله تصاویر را کپی و پیست کنند. شما می‌توانید نمایشی از این روش را در اکانت یک کاربر در تیک‌تاک در این لینک ببینید. از اینجا بود که این ترفند منحصر به فرد آیفون، که می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان شما برای آسانتر و لذتبخش‌تر شدن پیامرسانی شود، رواج یافت.
 
روش استفاده از این ترفند
 
کافیست اپ Photos را برای عکسی که می‌خواهید آن را به اشتراک بگذارید باز کنید. سپس، با استفاده از سه انگشت یک حرکت شبیه نیشگون گرفتن سریع به داخل بر روی تصویر انجام دهید. اگر عکس با موفقیت در کلیپبوردتان کپی شده باشد قاعدتاً کلمه Copy را در بالای صفحه نمایش خواهید دید.
 
سپس iMessage و چتی که می‌خواهید عکستان را در آن ارسال کنید را باز می‌کنید. اکنون با لمس فیلد متن منویی ظاهر می‌شود که در آن گزینه Paste را خواهید دید؛ روی آن بزنید، و تصویر به صورت اتوماتیک در پیشنویس پیام پیست خواهد شد.
 
همین ترفند در اپ‌های Notes و Mail قابل انجام است. همچنین می‌توانید این روش را در هر جایی که فیلدی برای افزودن متن وجود دارد امتحان کنید. این روشی فوق‌العاده ساده برای کپی و پیست کردن بدون نیاز به هایلایت کردن دستی فایل تصویری، که ممکن است ناخوشایند باشد، است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آموزش آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900216

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!