Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استاندارد ایلام، مهناز همتی روز دوشنبه اظهار داشت: تمامی لوازم یدکی عرضه شده به مردم باید کد شناسه و کد رهگیری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمامی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لوازم یدکی موظف به نصب این کد برروی کالاها هستند، افزود: در غیر این صورت طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تخلف محسوب شده و برابر قانون مبارزه با قاچاق با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: بازرسان استاندارد ایلام، با حضور نمایندگانی از سازمان صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، پلیس امنیت اقتصادی، فرمانداری و تعزیرات استان به منظور نظارت و کنترل کیفیت قطعات خودرویی و همچنین قاچاق این قطعات نظارت خود را بر مراکز عرضه قطعات خودرو در استان آغاز کرده اند.

همتی بیان کرد: در این نظارت‌ها ضمن بازرسی از چند واحد صنفی بازرسی، هر دستگاه کالاها را در حوزه تخصصی خود، مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: بازرسان استاندارد نیز از نظر داشتن نشان استاندارد و همچنین اصالت کد ۱۰ رقمی رهگیری استاندارد کالاها را مورد بررسی قرار دادند و طی این اقدام تعدادی قطعات خودرو مانند آینه و چراغ خودرو غیر استاندارد کشف و در محل توقیف شدند.

مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین بازرسان هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

برچسب‌ها ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ایلام سازمان ملی استاندارد ایران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران استاندارد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • لوازم یدکی رنو
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک