Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، عبدالله حبیبی‌منش دادستان بهمئی در راستای حمایت از مصرف کننده و جمعی از دستگاه‌های نظارتی در پی گزارشات مردمی مبنی بر نابسامانی بازار، از نزدیک از واحدهای صنفی بازدید کرد.

دادستان شهرستان بهمئی با تاکید رئیس‌کل دادگستری استان و دادستانی استان و حمایت از حقوق عمومی مردم، بازدید از بازار شهرستان بهمئی صورت گرفت و کمبود کالاهای اساسی در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اظهار داشت: قطعاً حمایت از تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی دغدغه‌ همه‌ مسئولان است و دادستانی با برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار و حضور میدانی در بازار و بازدید از واحدهای صنفی این موضوع را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید‌های سرزده، افزایش نظارت‌ها، کنترل بازار، کنترل قیمت‌ها و همچنین رفع کمبودهای اخیر کالا در بازار است.

وی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار ، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترل بازار به‌کار گرفته است.

حبیبی‌منش با بیان این‌که حوزه دادستانی در راستای حمایت از حقوق عامه مردم یا هر گونه گران فروشی، کم فروشی، احتکار و اخفاء کالا طبق قانون برخورد خواهد کرد گفت:   بازار بهمئی زیر ذره بین و پایش دستگاه‌های نظارتی و بازرسی قرار دارد و با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

دادستان شهرستان بهمئی گفت: از مردم  تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مراجع مربوطه اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین  به آن رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان هشدار داد و گفت: شناسایی متخلفان و محتکران کالا‌های اساسی و بحث رصد انبار‌ها بخصوص انبار‌های خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس لیکک دادستان بازار شهرستان بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد