Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیهان نوشت: تغییر و تحول مدیریتی که در سازمان صداوسیما صورت گرفت و پیمان جبلی به عنوان رئیس‌ جدید رسانه ملی کار خود را در این سازمان آغاز کرد نوید این را داد که می‌خواهد یک تحول و دگرگونی اساسی را در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و همچنین در بخش‌های اجرایی‌، فنی‌، خبر، اداری‌، مالی و... این سازمان بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال آن نیروهای جوان سکاندار سطح بالای مدیریتی این سازمان شدند و شاهد تحول در سطح مدیریتی شبکه‌های تلویزیونی سراسری و تخصصی رسانه ملی بودیم. امید می‌رود که در آینده نزدیک شاهد تولید و پخش برنامه‌هایی با کیفیت و انقلابی از این شبکه‌ها باشیم. شبکه‌های سراسری یک و دو، شبکه چهار سیما، و همچنین شبکه‌های تخصصی مثل آموزش‌، قرآن و معارف و امید از جمله شبکه‌های تلویزیونی بودند که در گام اول در مسیر تحول نو در سازمان صداوسیما قرار گرفتند.

اما نکات بسیار مهمی که بایستی به آن توجه شود این است که رئیس‌ جدید رسانه ملی معتقد است که صداوسیما متعلق به مردم است و بایستی مردمی باقی بماند؛ در حقیقت او معتقد است که مردم باید به کمک و یاری صداوسیما بیایند و خودشان در برنامه ‌سازی بطور مستقیم مشارکت داشته باشند و این معیارها نشان می‌دهد که صداوسیما به دنبال افزایش کیفیت برنامه‌ها و ارتقای سطح دانش و علم سازندگان و عوامل برنامه‌هاست.

از طرفی هم احترام به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب که جزء مطالبات مردم از رسانه ملی است بایستی در دستور کار مدیران شبکه‌های تلویزیونی قرار گیرد و از سویی هم بایستی مدیران شبکه‌های تلویزیونی به این موضوع دقت لازم را بکنند که برای جذب مخاطب بیشتر و کشاندن بیننده‌ تلویزیونی پای برنامه‌ها نیاز است که ابتدا به مطالبات مردم از سازمان صداوسیما توجه کنند؛ برنامه‌هایی را برای پخش از آنتن تهیه و تولید کنند که مورد قبول و تایید مردم انقلابی باشد و این امر می‌طلبد که فضایی در صداوسیما شکل گیرد که برنامه‌سازان جوان و انقلابی و همچنین نیروهای با تجربه دلسوز انقلاب در این فضا وارد شوند و با مشارکت و همراهی مردم در تحول جدید سازمان صداوسیما سهیم و مشارکت داشته باشند.

به هرحال در دوره جدید مدیریت سازمان صداوسیما تحولات و دگرگونی‌های اساسی در این نهاد بزرگ و تاثیرگذار فرهنگی‌، هنری کشور نویدبخش آینده‌ای روشن است.

بنابراین اساس کار این است که مدیران جوان شبکه‌های تلویزیونی براساس خط مشی‌های تعیین شده در دوره مدیریت جدید حرکت کنند امروز شاید آن انقلاب فرهنگی، هنری که همواره مدنظر مردم انقلابی ما بوده و می‌بایست از مدت‌ها پیش در سازمان صداوسیما اتفاق می‌افتاد را شاهد هستیم که در حال شکل گرفتن است و امیدواریم با آمدن نیروهای مومن‌، دلسوز به انقلاب، متعهد به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های بزرگ انقلاب شاهد یک دگرگونی و تحول بنیادین که مد نظر مقام معظم رهبری و رئیس ‌جدید رسانه ملی است را در این سازمان مهم فرهنگی هنری کشور باشیم؛ ان‌شاءالله.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شبکه های تلویزیونی سازمان صداوسیما رسانه ملی برنامه ها شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش اولین‌ها هر روز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این مجموعه شرح نخستین ورود یک شی یا کالا به ایران است.
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی از شبکه دو پخش می‌شود.
در این فصل شخصیت اصلی با ورود به یک شعبه جدید قضایی به جنبه‌های دیگری از موزش مسائل حقوقی می‌پردازد.
همچنین مستند «خراش» شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش و ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز بعد تکرار می‌شود.
بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن باکشور‌های منطقه و جهان موضوع این مجموعه ۲۵ قسمتی است؛ و مجموعه تلویزیونی مامان اشتباه می‌کند؟ هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود. این مجموعه، محصول ۲۰۱۸ فرانسه داستان پسر بچه‌ای است که با ترسیم نقاشی معمایی را طرح می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد